Skocz do zawartości


Zdjęcie

Czy to pasuje ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 michull

michull

    Początkujący

  • 12 postów

Napisano 11 02 2016 - 01:09

Witam! 

 

Chciałem zapytać czy taki zestaw podzespołów do siebie pasuje, ładnie to będzie grało razem, czy może coś trzeba zmienić. Oraz 2 dodatkowe pytania, czy to chłodzenie jest potrzebne ten silentium fortis oraz czy do tej pamieci RAM bedzie w przyszłosci mozna cos dołozyc? Jestem amatorem w tej dziedzinie, prosze o pomoc. Pozdrawiam smile.png

 

Procesor Intel Core i5-6600K Skylake, socket 1151, 64bit, 3.9GHz, 95W, cache 6MB, BOX (BX80662I56600K)

Płyta główna Gigabyte GA-Z170-D3H, Z170, DualDDR4-2133, SATAe, HDMI, DVI, D-Sub, Type-C, ATX (GA-Z170-D3H)

Karta graficzna Gigabyte GeForce GTX 970 OC, 4GB GDDR5 (256 Bit), 2xDVI, HDMI, 3xDP, BOX (GV-N970WF3OC-4GD)

Pamięć G.Skill Ripjaws V DDR4, 2x4GB, 3000MHz, CL15 (F4-3000C15D-8GVRB)

Dysk Seagate 1TB, SATAIII, 7200RPM, 64MB cache (ST1000DM003)

Dysk SSD SanDisk Plus 120GB SATA3 (SDSSDA-120G-G25)

Zasilacz EVGA 600W

Chłodzenie CPU SilentiumPC Fortis 3 HE1425

Napęd LG SuperMulti GH24NSD1 RBBB



  • 0

#2 Ationx

Ationx

    Zaawansowany użytkownik

  • 840 postów

Napisano 11 02 2016 - 10:58

Zamierzasz podkręcać procesor?

Jaki masz budżet?

Jaki masz monitor?

Kiedy to będziesz kupował?



  • 0

#3 michull

michull

    Początkujący

  • 12 postów

Napisano 11 02 2016 - 13:51

Myśle że będe podkręcać nie od razu, ale po jakimś czasie, zresztą cena miedzy tym procesorem co chce z mozliwoscia podkrecania od tego bez tej opcji jest jakies 100zł drozsze + ten fortis do chłodzenia ale on jest cichszy niż to co chlodzi co jest w pakiecie do procesorow bez mozliwosci podkrecania, to mi na ręke. Chyba że jest jakaś róznica wydajnościowa czy coś takiego że jak kupie procesor z opcja podkręcania i go nie podkrece to bedzię ogolnie gorzej chodziło niż procesor co nie ma opcji podkrecenia?? Prosiłbym tutaj o wytłumaczenie.