
serwis rząda karty gwarancyjnej której nie mam
#1
Napisano 24 01 2012 - 00:43
W marcu tamtego roku kupiłam w Vobisie netbooka Lenovo na firmę (faktura), w tym miesiąc, coś mi się stało z ekranem, prawdopodobnie matryca. Dzwoniłam dzisiaj do salonu i powiedzieli mi, że muszę skontaktować się z działem reklamacji na stronie Lenovo. Tak właśnie zrobiłam, opowiedzieli mi, że muszę nadać przesyłkę kurierską do nich z załączonym dowodem zakupy i kartą gwarancyjną. Niestety w marcu tamtego roku takiej karty od sprzedawcy nie dostałam. Co powinnam w takim wypadku zrobić?
#2
Napisano 24 01 2012 - 00:47
#3
Napisano 24 01 2012 - 00:52
Jeśli matrycę masz uszkodzoną fizycznie to raczej powiedzą, że z winy użytkownika, napisz coś więcej o swoim problemie.
#4
Napisano 24 01 2012 - 01:01
Rozumiem, że moja faktura wystarczy do gwarancji?
zdjęcie trochę niewyraźne.
#5
Napisano 24 01 2012 - 01:06

Użytkownik Quke edytował ten post 24 01 2012 - 01:07
#6
Napisano 24 01 2012 - 01:10

#7
Napisano 24 01 2012 - 01:13
Wolałabym uniknąć wysłania przesyłki, potem oni odpiszą, że brak karty gwarancyjnej, ja znowu wysyłam i tak w kółko.
#8
Napisano 24 01 2012 - 02:08
#9
Napisano 24 01 2012 - 12:35

Zawsze możesz zadzwonić do swojego regionalnego rzecznika praw konsumenckich (dane znajdziesz w sieci) i o tym porozmawiać a on zajmie się tym. Lub po prostu powiedz w serwisie że łamią prawo i jeżeli nie przestaną zgłosisz to rzecznikowi a on już się nimi zajmie

#10
Napisano 28 01 2012 - 18:08
#11
Napisano 28 01 2012 - 18:20
#12
Napisano 29 01 2012 - 23:30

#13
Napisano 29 01 2012 - 23:34
#14
Napisano 29 01 2012 - 23:54

#15
Napisano 29 01 2012 - 23:59
Użytkownik qauke edytował ten post 20 05 2012 - 14:11
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych