Skocz do zawartości


Zdjęcie

program do tworzenia obrazu 3d w grach


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 wardaziom

wardaziom

    Początkujący

  • 26 postów

Napisano 22 03 2010 - 19:13

ostatnio kupiłem na allegro okulary 3d anaglify i na jednej z aukcji pisało że są dostępne specjalne sterowniki które zmieniają obraz zwykłych gier komputerowych na taki który można oglądać przez okulary 3d. cytuje:

nadają się do oglądania:
w internecie - setek galerii zdjęć trójwymiarowych, m.in. www.members.lycos.co.uk/rkacper
filmów 3d,
gier 3d na kartach graficznych firmy NVIDIA i ATI (po zainstalowaniu specjalnych sterowników NVIDIA lub ATI w zależności od posiadanej karty)
I właśnie o te sterowniki mi chodzi. Czy ktoś wie coś na ten temat?? Od razu mówie że moja karta graficzna radeon hd4850

  • 0

#2 geronimoo

geronimoo

    Uzależniony od forum

  • 1 457 postów

Napisano 22 03 2010 - 19:32

A masz odpowiedni monitor? To do filmów i gier się nie nadaje, ale co to są anaglify to sobie sam znajdź.

Użytkownik geronimoo edytował ten post 22 03 2010 - 19:38

  • 0

#3 wardaziom

wardaziom

    Początkujący

  • 26 postów

Napisano 22 03 2010 - 19:38

pisali że nie potrzeba specjalnego monitora i wydaje mi sie że faktycznie nie potrzeba gdyż zdjęcia 3d na moim monitorze dają efekt 3d


http://www.allegro.pl/item948316413_okulary_3d_anaglify_vision_discover_filmy_gry.html

Użytkownik wardaziom edytował ten post 22 03 2010 - 19:39

  • 0

#4 Gość_Mofis_*

Gość_Mofis_*

Napisano 22 03 2010 - 19:38

Warunek - karta musi obsługiwać 3D.
Nvidia ma konfiguracje Nvidia 3D nVision w panelu sterowników.
Albo gra posiada opcjonalnie w opcjach tryb 3D albo go nie posiada, np. Avatar The Game ma taki tryb.
Monitor musi mieć 120Hz.
Radeon nie wspiera 3D, jeśli gra ma opcję 3D i ją włączysz już na tym 4850, zawsze coś uzyskasz, ale w lipnej jakości.
Poza tym potrzebujesz okularów 3D, licz się ze spadkiem fpsów.

wydaje mi sie że faktycznie nie potrzeba gdyż zdjęcia 3d na moim monitorze dają efekt 3d

W bardzo słabej jakości, aby zabawić się w 3D musisz mieć odpowiedni monitor j/w. - albo grać z lipną jakością, bo zdjęcia 3D a obraz ruchomy 3D bez odpowiedniego monitora to już różnica.

Użytkownik Mofis edytował ten post 22 03 2010 - 19:41

  • 0

#5 anduvir

anduvir

    Zaawansowany użytkownik

  • 952 postów

Napisano 22 03 2010 - 19:48

Radeon'y będą obsługiwać 3D od catalyst'ów 10.3 czyli za kilka dni już.
Zresztą te okulary mają tylko 2 kolory lepiej już kupić Dolby Digital 3D system.
Takie coś http://www.allegro.pl/item968112231_okulary_dolby_digital_3d_jedyne_takie_na_allegro.html

Użytkownik anduvir edytował ten post 22 03 2010 - 19:57

  • 0

#6 norton

norton

    Stały użytkownik

  • 283 postów

Napisano 23 03 2010 - 15:45

Warunek - karta musi obsługiwać 3D.
Nvidia ma konfiguracje Nvidia 3D nVision w panelu sterowników.
Albo gra posiada opcjonalnie w opcjach tryb 3D albo go nie posiada, np. Avatar The Game ma taki tryb.
Monitor musi mieć 120Hz.
Radeon nie wspiera 3D, jeśli gra ma opcję 3D i ją włączysz już na tym 4850, zawsze coś uzyskasz, ale w lipnej jakości.
Poza tym potrzebujesz okularów 3D, licz się ze spadkiem fpsów.
W bardzo słabej jakości, aby zabawić się w 3D musisz mieć odpowiedni monitor j/w. - albo grać z lipną jakością, bo zdjęcia 3D a obraz ruchomy 3D bez odpowiedniego monitora to już różnica.


Monitor nie musi mieć wcale 120Hz w przypadku zwykłych anaglifów. Do okularów migawkowych nVidii jest potrzebny taki monitor. Czy ktoś może powiedzieć czy warto grać na zwykłych anaglifach? Uzyska się jakiś efekt?
  • 0

#7 Gość_Mofis_*

Gość_Mofis_*

Napisano 23 03 2010 - 16:10

Poniżej 120Hz otrzymasz "dziwne kolory" i obraz nie będzie "płynny" jeśli wiesz o co mi chodzi. Krótko mówiąc, jeśli chcesz się bawić w 3D, kup do tego specjalny monitor i kartę, j/w można poczekać na 3D od AMD (Driver 10.3, ciekawe co z tego wyjdzie.)

Użytkownik Mofis edytował ten post 23 03 2010 - 16:11

  • 0

#8 norton

norton

    Stały użytkownik

  • 283 postów

Napisano 24 03 2010 - 13:28

Właśnie nie wiem o co Ci chodzi. Przecież na anaglifach otrzymujesz 2 obrazy z przesunięciem w dwóch różnych kolorach-po 1 dla oka. Nie wiem co ma częstotliwość monitora do rzeczy. W przypadku okularów migawkowych to ma sens, bo wtedy tworzone są oddzielne obrazy dla każdego oka i dla zachowania normalnego obrazu potrzebne jest 120Hz (po 60Hz na oko).

  • 0

Zobacz więcej tematów z tagiem: modelowanie 3D



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych