Skocz do zawartości


Zdjęcie

[problem] Mysz a4tech G7-630N nie reaguje


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vanus1995

Vanus1995

    Początkujący

  • 74 postów

Napisano 14 10 2012 - 18:29

Witam,
mam pewien problem z bezprzewodową myszą a4tech g7-630n (dodam, iż działała bez zarzutów przed ponowną instalacją systemu). Po podłączeniu ją do obojętnie jakiego portu usb (sprawdzałem wszystkie i niestety jest ten sam efekt...) włącza się kreator wyszukiwania sprzętu. Wymieniałem baterie, sprawdzałem każdy port, odpalałem w trybie awaryjnym i nic nie pomogło. Instalacja sterowników ze strony producenta też nic nie dała i niestety skończyły mi się pomysły co może być nie tak...
Urządzenie wykrywane jest w Menadżerze urządzeń jako: http://minus.com/lbcHghePyU4KoR
Co może być nie tak? Reklamacja? Za wszelką pomoc dziękuję.

PS: Sprawdzałem u kolegi i działa bez zarzutu.

  • 0

#2 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5 036 postów

Napisano 15 10 2012 - 10:22

  • Usuń mychę z USB
  • Spróbuj zainstalować Service Packi i inne poprawki do systemu.
  • Odinstaluj wszystkie HIDy co pokazałeś w menedżerze urządzeń(klawisz Del po zaznaczeniu)
  • Uruchom ponownie komputer
  • Zainstaluj sterowniki od producenta
  • Podłącz mychę


  • 0

#3 Vanus1995

Vanus1995

    Początkujący

  • 74 postów

Napisano 15 10 2012 - 16:41

Niestety jest to samo...
  • 0

#4 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5 036 postów

Napisano 15 10 2012 - 17:05

Na laptopie czy komputerze stacjonarnym pracujesz?
  • 0

#5 Vanus1995

Vanus1995

    Początkujący

  • 74 postów

Napisano 15 10 2012 - 17:14

Stacjonarka.
http://minus.com/luHjGXu0twnI3 - specyfikacja + zasilacz Mustang ATX KY-450W
  • 0

#6 Vanus1995

Vanus1995

    Początkujący

  • 74 postów

Napisano 17 10 2012 - 14:17

Nikt nic nie pomoże?
  • 0

#7 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 17 10 2012 - 14:25

Podejrzewam że problem może leżeć po stronie Twojego zasilacza. Mustang ATX KY-450W znajduje się na czarnej liscie zasilaczy. Podmień go na coś "markowego" i sprawdź czy nadal problem występuje.

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych