Skocz do zawartości


Zdjęcie

[mail] Wystąpił problem z aplikacją CnxMon i zostanie ona zamknięta. Przepraszamy za kłopoty.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 kreig1

kreig1

    Początkujący

  • 28 postów

Napisano 19 05 2007 - 00:23

kochani informatycy mam problem bo za kazdym razem gdy uruchamiam outlock express aby sprawdzic poczte wyskakuje mi komunikat ze wystapil blad z aplikacja CnxMon.exe i zostanie ona wylaczona. Jak temu zaradzic ? zaznacze ze dzieje sie to za kazdym razem gdy zainstaluje swojego windowsa XP z SP2

  • 0

#2 Jotgie

Jotgie

    Zorientowany

  • 905 postów

Napisano 20 05 2007 - 13:04

Napewno używasz do połączenia z netem aplikacji Neostrady. Skonfiguruj połączenie ręcznie i wówczas problem ustąpi. JAk to zrobić zobacz tu: http://neostrada.info/instalacja.php?id=winxp

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych