Skocz do zawartości


Zdjęcie

[inne] Od czego zacząć?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lukasz1990

Lukasz1990

    Początkujący

  • 19 postów

Napisano 29 05 2008 - 17:00

Mam dylemat. Niewiem od czego zacząć czy od winapi czy moze od opengl? Co wy o tym myślicie. Umiem juz troche programować w c++, i chciał bym pogłębić swoją wiedzę. Chcę pisać programy bardziej przydatne. Wiem że winapi jest do okienek pod windows i opengl do tworzenie grafiki. Ale jak to się ma do siebie, są one ze sobą jakoś połączone że najpierw sie trzeba nauczyć winapi a pozniej dopiero opengl-a. A może można od razu uczyuć sie opengl-a?
Dzieki za odpowiedzi.

  • 0

#2 Kai

Kai

    Stały użytkownik

  • 237 postów

Napisano 02 06 2008 - 16:31

Na Twoim miejscu zapoznałbym się najpierw z WinAPI, a później przeszedł do OpenGL'a. Jeśli chodzi o koneksję obydwu - to niekiedy to pierwsze przydaje się do zautomatyzowania drugiego, dla przykładu w operacjach na rejestrze Windowsa, itp. Długo by to rozważać...

  • 0

#3 york_daro

york_daro

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 04 06 2008 - 14:50

z kolei ja bym zainteresował się już .NET
Wraz z przyszłą (nie mówię o Windows 7, ale prawdopodobnie jeszcze następnej) wersją WIN API ma przestać istnieć i system ma być całkowicie oparty na .NET . .NET ma o wiele więcej zalet niż API i API odejdzie w niepamiec ;] wiec jezeli nie chcesz stracic lat nauki to przejdz na .NET
  • 0

#4 Lukasz1990

Lukasz1990

    Początkujący

  • 19 postów

Napisano 06 06 2008 - 12:33

W .net próbowałem programować ale nie zabardzo mi wychodziło. Nie moge sie połapać z tymi obiektami i ich funkcjami itp. Moze ktos cos na to ma? ;]
  • 0

#5 Kai

Kai

    Stały użytkownik

  • 237 postów

Napisano 06 06 2008 - 17:10

MSDN - od wyboru do koloru ;]

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych