Mam dylemat. Niewiem od czego zacząć czy od winapi czy moze od opengl? Co wy o tym myślicie. Umiem juz troche programować w c++, i chciał bym pogłębić swoją wiedzę. Chcę pisać programy bardziej przydatne. Wiem że winapi jest do okienek pod windows i opengl do tworzenie grafiki. Ale jak to się ma do siebie, są one ze sobą jakoś połączone że najpierw sie trzeba nauczyć winapi a pozniej dopiero opengl-a. A może można od razu uczyuć sie opengl-a?
Dzieki za odpowiedzi.

[inne] Od czego zacząć?
Rozpoczęty przez
Lukasz1990
, 29 05 2008 17:00
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29 05 2008 - 17:00
#2
Napisano 02 06 2008 - 16:31
Na Twoim miejscu zapoznałbym się najpierw z WinAPI, a później przeszedł do OpenGL'a. Jeśli chodzi o koneksję obydwu - to niekiedy to pierwsze przydaje się do zautomatyzowania drugiego, dla przykładu w operacjach na rejestrze Windowsa, itp. Długo by to rozważać...
#3
Napisano 04 06 2008 - 14:50
z kolei ja bym zainteresował się już .NET
Wraz z przyszłą (nie mówię o Windows 7, ale prawdopodobnie jeszcze następnej) wersją WIN API ma przestać istnieć i system ma być całkowicie oparty na .NET . .NET ma o wiele więcej zalet niż API i API odejdzie w niepamiec
wiec jezeli nie chcesz stracic lat nauki to przejdz na .NET
Wraz z przyszłą (nie mówię o Windows 7, ale prawdopodobnie jeszcze następnej) wersją WIN API ma przestać istnieć i system ma być całkowicie oparty na .NET . .NET ma o wiele więcej zalet niż API i API odejdzie w niepamiec
![;]](/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
#4
Napisano 06 06 2008 - 12:33
W .net próbowałem programować ale nie zabardzo mi wychodziło. Nie moge sie połapać z tymi obiektami i ich funkcjami itp. Moze ktos cos na to ma?
![;]](/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych