Skocz do zawartości


Zdjęcie

Przenoszenie modelów z .skp/.kmz do MilkShape


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Mofispl

Mofispl

    Stały użytkownik

  • 186 postów

Napisano 24 07 2010 - 01:32

Nie wiem czy komuś się to przyda ale niech będzie :D

Krok nr. 1.) Tworzymy jakiś model w Sketchup np. 7 [Bez oteksturowania, zrobi się to w MilkShape]
Krok nr. 2.) Exportujemy go przez Skp do .kmz (Google Earth/Google Maps)
Krok nr. 3.) Zmieniamy format z .kmz na .zip
Krok nr. 4.) Rozpakowujemy archiwum, wyciągamy z niego NAZWA.dae (Folder Models)
Krok nr. 5.) Wkładamy go do FBX Conventer UI
Krok nr. 6.) Klikamy na zakładę .OBJ (Uwaga: NAZWA.dae musi znajdować się w jakimś folderze, inaczej NAZWA.obj nie pojawi się w źródle)
Krok nr. 7.) Zaznaczamy SAVE .FBX in ACSII
Krok nr. 8.) Klikamy Convert i otrzymujemy NAZWA.fbx
Krok nr. 9.) Włączamy Milkshape
Krok nr. 10.) Importujemy NAZWA.fbx

I cieszymy się modelem (niestety bez tekstur) :P

Nazwa konwentera: FbxConverterUI, wszystko można zdobyć/zrobić za friko.

Poradnik można kopiować z podpisem forum.tweaks.pl - Ninjapirate
Dziękuję za uwagę :P

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych