Skocz do zawartości


Zdjęcie

Internet "przerywa"


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Agniess

Agniess

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 12 02 2012 - 19:55

Jako, ze jest to moj pierwszy post na tym forum, witam wszystkich. Moj problem zaczal sie jakies 3 dni temu, kiedy zdecydowalam sie podpiac router do komputera. Nigdy tego nie robilam, ale wszystko przebieglo sprawnie i fajnie, moge sie laczyc innymi urzadzeniami z internetem, jednak tego samego dnia pojawil sie problem. Internet dziala fajnie przez jakis czas, potem na pol minuty czy minute nie ma internetu, po czym znowu jest i tak w kolko. Odlaczylam router i niestety jest to samo. Wczesniej nic takiego nie mialo miejsca. Irytujace jest to troche, zarowno podczas ogladania filmikow online, czy sluchania muzyki, jak i podczas grania w gry online. Zalezy mi na naprawieniu tego, najlepiej by bylo z mozliwoscia podlaczenia routera i korzystania bez problemow, ale jesli nie ma takiej mozliwosci, to fajnie by bylo gdyby ktos poradzil mi co zrobic nawet bez uzycia routera.Posiadam router TP-LINK, model: TL-WR340G. Prosze o pomoc. Z gory dziekuje, pozdrawiam!

  • 0

#2 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5 036 postów

Napisano 14 02 2012 - 22:28

Nie chcę cię straszyć, ale najszybciej wykonasz update firmware (http://www.tp-link.com/en/support/download/) przy podłączeniu z panelem np. przez LAN. Czasem wina leży po stronie komputera - patrz wirusy, ale z tym jest już więcej zabawy(odwiedź dział bezpieczeństwo).

  • 0

Zobacz więcej tematów z tagiem: TL-WR340G tp-link



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych