Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z monitorem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Theadrre

Theadrre

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 22 10 2017 - 20:23

Monitor to Samsung S22C300B ( https://saturn.pl/komputery-i-tablety/monitor-samsung-s22c300b). Był podłączony pod wcześniejszy komputer kablem VGA. Nadal działa jeśli go tak podłączę. Mam też nowy komputer pod który podłączam ten monitor kablem DVI-D (Karta graficzna: Palit GeForce 1050ti Dual OC 4GB, płyta główna: H110M DVS 3.0). Jedyne co widze to komunikat ''brak sygnału'' kręcący się po ekranie. Próbowałem podłączyć pod kartę i płytę - nie działa. Jedyne co widzę to komunikat ''sprawdź kabel sygnałowy'' kręcący się po ekranie. Jakieś pomysły? Pozdrawiam cieplutko.



Użytkownik Theadrre edytował ten post 22 10 2017 - 20:29

  • 0

#2 szczep33

szczep33

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 23 10 2017 - 09:57

Rozwiązanie jest proste, jeżeli masz znajomego to weź do niego grafikę i sprawdź czy nie jest uszkodzona podłączając inny monitor.



  • 0

#3 Info-studio_pl

Info-studio_pl

    Początkujący

  • 14 postów

Napisano 23 11 2017 - 12:18

Zakładając, że kabel jest dobry, to faktycznie najlepiej byłoby wyjąć grafikę i sprawdzić na innym monitorze czy będzie sygnał, jeżeli nie to znaczy, że jej czas się skończył i że jest uszkodzona.



  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych