Skocz do zawartości


Zdjęcie

[Zabawa] Tworzenie wirtualnych pokazów sztucznych ogni


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Jakub566

Jakub566

    Pedobear

  • 897 postów

Napisano 30 07 2010 - 07:45

Tworzenie wirtualnych pokazów sztucznych ogni

1. Wstęp


Jest to dziedzina w branży gier, która została zapomniana. Do dyspozycji na całym rynku mamy:

Roller Coaster Tycoon 3

Pyro Tycoon

Jednak ja oprę się na tej pierwszej, która jest zdecydowania bardziej dopracowana. Aby tworzyć pokazy potrzebujemy Złotej Edycji, którą możemy nabyć już za 11 zł:

http://www.ceneo.pl/94796

2. Przygotowania do tworzenia pokazów

Sama gra nie wystarczy, aby zrobić coś porządnego. Fajerwerki, które się w niej znajdują fabrycznie są naprawdę leciwe, a w dodatku mamy mały wybór. Tak więc po instalacji gry należy ściągnąć dodatkowe modele fajerwerków oraz moździerzy przygotowane przez fanów. Są one naprawdę trudno dostępne. Pościągałem wszystkie z zagranicznych for i zrobiłem upload specjalnie dla was:

http://www.speedysha...3_-_Dodatki.zip

Tak więc instalujemy wszystko, a trochę tego jest - aby ułatwić to nieobeznanym przygotowałem mini instrukcję do każdego pliku:

AD_pack - zawartość wklejamy to katalogu ,,Fireworks'' w głównej lokalizacji gry

AD_pro_package - zawartość wklejamy to katalogu ,,Fireworks'' w głównej lokalizacji gry

ad2_style - zawartość wklejamy to katalogu ,,Fireworks'' w głównej lokalizacji gry

ad3_pack - zawartość wklejamy to katalogu ,,Fireworks'' w głównej lokalizacji gry

ATMads_Phase_1_Effects - zawartość wklejamy to katalogu ,,Fireworks'' w głównej lokalizacji gry

CustomMortar - instalator nowych moździerzy, wybierając lokalizację instalacji zwracamy uwagę na to, aby po głównym katalogu gry znajdował się folder ,,Style'', a potem ,,Themed''

ILYxR_Dynamics_Phase_2 - zawartość wklejamy to katalogu ,,Fireworks'' w głównej lokalizacji gry

MA_s_Mortar - instalator nowych moździerzy, wybierając lokalizację instalacji zwracamy uwagę na to, aby po głównym katalogu gry znajdował się folder ,,Style'', a potem ,,Themed''

MB_Pack_1 - zawartość wklejamy to katalogu ,,Fireworks'' w głównej lokalizacji gry

RCT3Xtreme_Fireworks_1.1 - zawartość wklejamy to katalogu ,,Fireworks'' w głównej lokalizacji gry

RCTPyro_FireworkPack_v12.sfx - instalator nowych fajerwerków, jako lokalizację należy wprowadzić główny katalog gry

Uploader.pl - PMpack - zawartość wklejamy to katalogu ,,Fireworks'' w głównej lokalizacji gry

3. Tworzenie pokazów

Tu nie ma czego tłumaczyć. Gra służy do budowania wirtualnych parków rozrywki, także podczas tego możemy również przygotowywać nasze wirtualne pokazy sztucznych ogni. Ta funkcja jest dostępna w wielu trybach gry. Mamy do dyspozycji m.in. tryb kariery, plaży i wiele innych. Do tworzenia pokazów bardzo interesujący jest tryb plaży, nie wymusza on na nas robienia czego kolwiek z parkiem, oraz pozwala na bezstresowe tworzenie, ponieważ ilość pieniędzy w nim jest nielimitowana. Mam nadzieję, że poradzicie sobie. W miarę wprawy można tworzyć naprawdę dobre pokazy takie jak na przykład ten, który należy do mnie i jest dostępny w jakości HD: http://www.youtube.c...h?v=tDeyMsBIEDw

Mam nadzieję że wam się spodoba ~ Jakub566 dla Tweaks.pl



Użytkownik Celdur edytował ten post 22 09 2010 - 14:58

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych