Mam taki problem na windows 7. Gdy włączam komputer to przez kilka minut chodzi on normalnie, ale w końcu zacina się ten pasek na dole i pulpit i nie można robić nic, poza używaniem aktualnie aktywnego okna. Jeśli zminimalizuje to okno, to nie mogę go spowrotem zmaksymalizować.. jest to chyba wersja 7707.. czy ktoś jest w stanie mi pomóc? Reinstalka nie wchodzi w grę..
PS. Próbowałem ostatnią konfigurację i nic to nie pomogło.. task manager też niedziała(tylko na początku kiedy normalnie działa)
Windows 7 zacina się pasek eksplorator i pulpit
Rozpoczęty przez
offthe
, 27 08 2009 17:35
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27 08 2009 - 17:35
#2
Napisano 27 08 2009 - 23:40
Możliwe że to wina samego Windowsa, bo w końcu twoja wersja to beta...
Ale można spróbować
Jakie masz programy w autostarcie ?
Zainstaluj wszystkie aktualizacje które są dostępne z windows update.
Może masz jakiegoś wirusa , przeskanuj komputer programem Malwarebytes & Dr.WEB CureIt (oba pełny skan), wklej z nich logi.
Uruchom Windowsa w trybie awaryjnym i zobacz czy się zawiesi.
Ale można spróbować
Jakie masz programy w autostarcie ?
Zainstaluj wszystkie aktualizacje które są dostępne z windows update.
Może masz jakiegoś wirusa , przeskanuj komputer programem Malwarebytes & Dr.WEB CureIt (oba pełny skan), wklej z nich logi.
Uruchom Windowsa w trybie awaryjnym i zobacz czy się zawiesi.
#3
Napisano 28 08 2009 - 01:20
Programy które są w autostarcie to generalnie standard+ winamp, gg, gmail notifer, daemon tools i to wszystko z moich raczej.... reszty CI nie powiem, bo po prostu nie zapamiętam... na awaryjnym działa, właśnie na nim siedzę, no ale ile można na awaryjnym działać... na szczęście ktoś mi przypomniał o tym, że mam zainstalowanego linuxa, i na niego się przesiądę, co nie zmienia faktu, że wolę, by windows działał jak trzeba, chociażby z tego względu, że itunesa potrzebuje..
Pytanie.. czy mogę przeskanować tymi programami na awaryjnym? Czy będzie jakaś różnica, czy muszę koniecznie na normalnym trybie? Bo jeśli tak, to nie mam szans zeskanować i zapisać, bo zwyczajnie nie zdążę..
Pytanie.. czy mogę przeskanować tymi programami na awaryjnym? Czy będzie jakaś różnica, czy muszę koniecznie na normalnym trybie? Bo jeśli tak, to nie mam szans zeskanować i zapisać, bo zwyczajnie nie zdążę..
#4
Napisano 28 08 2009 - 01:51
Daj screena z msconfig (Start >> uruchom >> msconfig) z zakładki uruchamianie, z trybu normalnego!
Zależy ... Bo są wirusy które tworzą pliki w folderach systemowych , i w takim przypadku można skanować w trybie awaryjnym.
Ale jeśli bo bardziej uparty wirus to będzie siedział w pamięci operacyjnej , czyli żaden skaner w trybie awaryjnym go nie wykryje.
Pytanie.. czy mogę przeskanować tymi programami na awaryjnym?
Zależy ... Bo są wirusy które tworzą pliki w folderach systemowych , i w takim przypadku można skanować w trybie awaryjnym.
Ale jeśli bo bardziej uparty wirus to będzie siedział w pamięci operacyjnej , czyli żaden skaner w trybie awaryjnym go nie wykryje.
#5
Napisano 28 08 2009 - 08:43
Czy dzieje się tak jak włączony jest Internet Explorer?
#6
Napisano 28 08 2009 - 14:54
dzieje się tak bez względu na to, czy jest włączony IE czy nie..
http://img214.imageshack.us/i/procesy.png/ jeden screen z procesami
i drugi
http://img41.imageshack.us/i/startupmsc.png/
jest sens próbować zeskanować komputer tymi programami?
http://img214.imageshack.us/i/procesy.png/ jeden screen z procesami
i drugi
http://img41.imageshack.us/i/startupmsc.png/
jest sens próbować zeskanować komputer tymi programami?
#7
Napisano 28 08 2009 - 15:21
Odznacz na chwilę wszystkie usługi w msconfig , zatwierdź zmiany.
(Odłącz internet bo wyłączasz także kasperskiego)
Uruchom ponownie komputer i zobacz czy się zawiesi.
(Odłącz internet bo wyłączasz także kasperskiego)
Uruchom ponownie komputer i zobacz czy się zawiesi.
#8
Napisano 28 08 2009 - 18:20
nie. komputer się nie zawiesił, ale chodzi wyraźnie gorzej.. np pisanie.. nie działa klawiatura tak szybko, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, czy nie... jeśli chodzi o kasperskiego, to nie chciał się wyłączyć i go odinstalowałem..
a kasperski nie chciał się wyłączyć pomimo tego, że wyjąłem kabel od internetu...
a kasperski nie chciał się wyłączyć pomimo tego, że wyjąłem kabel od internetu...
#9
Napisano 28 08 2009 - 18:29
Czyli widocznie coś siedzi w autostarcie.
Zrób tak, zaznacz wszystko oprócz P17RunE, Groove Monitor... i sprawdź czy się zawiesi po ponownym uruchomieniu.
Niestety to może być seria prób i błędów ...
Zrób tak, zaznacz wszystko oprócz P17RunE, Groove Monitor... i sprawdź czy się zawiesi po ponownym uruchomieniu.
Niestety to może być seria prób i błędów ...
#10
Napisano 28 08 2009 - 18:31
tak mi się wydaje, bo włączyłem wszystkie usługi, zrestartowałem komputer i się zawiesił.. dobra, ide działać, dam znać
Edit:
przy włączonym groove monitor i p17RunE była zwiecha, więc nie było tych prób tak wiele
tzn nie.. zle przeczytlaem odznaczylem wszystko prócz p17runE i groove monitor i się zawisiło.. a miałem przecież zrobić odwrotnie
Edit2:
Zrobiłem tak jak mówisz, czyli włączone wszystko prócz tych 2.. i również się zawiesił....
Edit3:
przeskanowałem komputer tym malware bytes i oto co znalazło.
Edit:
przy włączonym groove monitor i p17RunE była zwiecha, więc nie było tych prób tak wiele
tzn nie.. zle przeczytlaem odznaczylem wszystko prócz p17runE i groove monitor i się zawisiło.. a miałem przecież zrobić odwrotnie
Edit2:
Zrobiłem tak jak mówisz, czyli włączone wszystko prócz tych 2.. i również się zawiesił....
Edit3:
przeskanowałem komputer tym malware bytes i oto co znalazło.
Malwarebytes' Anti-Malware 1.40 Wersja bazy definicji: 2712 Windows 6.1.7077 2009-08-29 18:42:56 mbam-log-2009-08-29 (18-42-56).txt Typ skanowania: Pełne skanowanie (C:\|D:\|E:\|) Przeskanowane obiekty: 234608 Upłynęło: 28 minute(s), 31 second(s) Zainfekowane procesy w pamięci: 2 Zainfekowane moduły pamięci: 1 Zainfekowane klucze rejestru: 1 Zainfekowane wartości rejestru: 0 Zainfekowane pliki rejestru: 1 Zainfekowane foldery: 1 Zainfekowane pliki: 4 Zainfekowane procesy w pamięci: C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlservice.exe (Spyware.Marketscore) -> Unloaded process successfully. C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlvknlg.exe (Spyware.Marketscore) -> Unloaded process successfully. Zainfekowane moduły pamięci: C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlls.dll (Spyware.Marketscore) -> Delete on reboot. Zainfekowane klucze rejestru: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{d08d9f98-1c78-4704-87e6-368b0023d831} (Adware.RelevantKnowledge) -> Quarantined and deleted successfully. Zainfekowane wartości rejestru: (Nie wykryto groźnych plików) Zainfekowane pliki rejestru: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\NoActiveDesktopChanges (Hijack.DisplayProperties) -> Bad: (1) Good: (0) -> Quarantined and deleted successfully. Zainfekowane foldery: C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge (Spyware.Marketscore) -> Delete on reboot. Zainfekowane pliki: C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlls.dll (Spyware.Marketscore) -> Delete on reboot. C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rloci.bin (Spyware.Marketscore) -> Quarantined and deleted successfully. C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlservice.exe (Spyware.Marketscore) -> Quarantined and deleted successfully. C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlvknlg.exe (Spyware.Marketscore) -> Quarantined and deleted successfully.usunąłem i działa.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych