Skocz do zawartości


Zdjęcie

TP-LINK 1043ND Problem z utratą połączenia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 jaszczda

jaszczda

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 08 02 2011 - 00:21

Witam,

3,5 tygodnia temu zakupiłem nowy router TP-Link 1043ND - zdarza się że pomimo że router jest podłączony do sieci(ikona połączenia wskazuje dostęp do Internetu) a do routera nasze laptopy(w ilości maksymalnej 6) nie można uzyskać połączenia z żadną witryną.
Co najciekawsze w panelu sieć - widzę wszystkie podłączone urządzenia. Gdybym jednak wszedł do wiersza poleceń i spingował któreś z tych urządzeń dostaję 4x komunikat że nie można osiągnąć urządzenia. Dodatkowo podobny efekt uzyskuję gdy pinguję sam router.
Przez co nawet gdybym próbował wejść przez przeglądarkę na router to jest to niemożliwe(co logiczne skoro go nie mogę spingować). Po jakimś czasie sytuacja się normuje i znowu możemy korzystać z sieci/wejść na router.
Czasem po prostu wyjmujemy wtyczkę od kontaktu i włączamy i też jest ok. Czy ktoś ma może jakieś sugestie? Oddać go do serwisu? Minął niecały miesiąc a już żałujemy tych 170 zł.

z góry dziękuję za pomoc.

  • 0

#2 Gość_cabana_*

Gość_cabana_*

Napisano 08 02 2011 - 17:46

Adresy IP pobierane z DHCP?

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych