Skocz do zawartości


Zdjęcie

Rozłączanie internetu (LiveBoxTP)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 FurioRR

FurioRR

    Obserwator

  • 8 postów

Napisano 26 08 2012 - 13:22

Witam,
Mam problem z Livebox-em, mianowicie internet działa prawidłowo gdy przeglądam stronki internetowe typu (FaceBook,Nasza-klasa,Youtube) lub gram w gry MMO. Ale pod czas tego gdy pobieram plik np. program z DobreProgramy.pl to się rozłącza, jak wyłączę kartę sieciową potem ją włączę to działa ale po chwili jest to samo... to też działa na odwrót pobieram plik nie przeglądając WWW działa normalnie po pobraniu pliku wchodząc na byle jaką stronkę internet pada i znów restart...

info.jpg
Dziękuję za szybką odpowiedz ;)
Pozdrawiam Marcin

  • 0

#2 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 26 08 2012 - 15:36

jak wyłączę kartę sieciową potem ją włączę to działa ale po chwili jest to samo


Panel sterowania -> sprzęt i dźwięk -> menedżer urządzeń -> karty sieciowe -> PPM -> właściwości -> zarządzanie energią -> odhacz "zezwalaj komputerowi na wyłączenie tego urządzenia w celu oszczędzania energii" -> OK.

Użytkownik Tomasz6688 edytował ten post 26 08 2012 - 15:55

  • 0

#3 FurioRR

FurioRR

    Obserwator

  • 8 postów

Napisano 26 08 2012 - 16:46

Panel sterowania -> sprzęt i dźwięk -> menedżer urządzeń -> karty sieciowe -> PPM -> właściwości -> zarządzanie energią -> odhacz "zezwalaj komputerowi na wyłączenie tego urządzenia w celu oszczędzania energii" -> OK.

1. Mam win 7
2. Mam to odhaczone widać na obrazku ;)
  • 0

#4 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 26 08 2012 - 17:04

Nie zwróciłem uwagi na obrazek ;]

Dzwoń na infolinie TPSA, niech Ci po pierwsze sprawdzą łącze, o drugie zacznij marudzić o wymianę LB.

jak wyłączę kartę sieciową potem ją włączę to działa ale po chwili jest to samo


Sprawdź jeszcze internet pod inną kartą sieciową , bardzo możliwe że ona sprawia Ci takie problemy.

Użytkownik Tomasz6688 edytował ten post 26 08 2012 - 17:10

  • 0

#5 FurioRR

FurioRR

    Obserwator

  • 8 postów

Napisano 26 08 2012 - 18:06

Nie zwróciłem uwagi na obrazek ;]

Dzwoń na infolinie TPSA, niech Ci po pierwsze sprawdzą łącze, o drugie zacznij marudzić o wymianę LB.



Sprawdź jeszcze internet pod inną kartą sieciową , bardzo możliwe że ona sprawia Ci takie problemy.

Zastanawiałem się właśnie nad nową kartą sieciową, pobawiłem się w ustawieniach i jak na razie (gra i buczy).
Dziękuję za udzielenie odpowiedzi ;)
Pozdrowionka :)

  • 0

Zobacz więcej tematów z tagiem: Livebox



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych