Skocz do zawartości


Zdjęcie

Router Cisco, problem z RDP


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 marcin216

marcin216

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 21 05 2015 - 12:19

Proszę o pomoc w kwestii routera Cisco RV320. Otóż odkąd zmieniłem u klienta routera na wcześniej wspomniany, użytkownicy Windowsa 8.1 zaczęli mieć problem z zdalnym pulpitem (RDP), podczas pracy co kilka minut zrywa połączenie na kilka sekund i tak przez cały czas połączenia. Co najlepsze użytkownicy systemu Windows 7 nie mają takiego problemu...
Czy komuś przychodzi coś na myśl co może być tego przyczyną? Soft routera oczywiście najnowszy, Windows oryginalny oraz zaktualizowany.



  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych