Skocz do zawartości


Zdjęcie

[Pytanie] Klawiatura A4-Tech EVO Slim Tablet a gwarancja


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 marcin_bajery

marcin_bajery

    Początkujący

  • 43 postów

Napisano 12 09 2010 - 11:07

W połowie sierpnia kupiłem klawiaturę A4-Tech EVO Slim Tablet. Od początku mam problem z kilkoma klawiszami m.in. prawy shift się blokuje (nie chce się "odcisnąć"). Czy taka przypadłość podlega gwarancji?

Pozdrawiam

Użytkownik Celdur edytował ten post 22 09 2010 - 15:08

  • 0

#2 yasiu18

yasiu18

    Początkujący

  • 120 postów

Napisano 12 09 2010 - 16:52

Oczywiście, że należy reklamować. I sprzedawca nie ma prawa odmówić! Produkt nowy jest niesprawny i nie pozwala w pełni wykorzystać go do pracy, do jakiej został przeznaczony

  • 1

Zobacz więcej tematów z tagiem: gwarancja komputera utrata gwarancji



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych