Witam!
Na wstępie przepraszam jeśli mój temat znajduje się w nieodpowiednim katalogu, lub już kiedyś był rozważany.
Bardzo proszę o radę dotyczącą rozwiązania, które umożliwi mi przeszukiwanie plików w dwóch formatach.
A konkretniej: często zapisuje na swoim komputerze 1-2 stronicowe pliki w formacie doc i pdf (wersja nieedytwalna).
Pliki zapisuje w poszczególnych folderach (czasami jeden dokument pasuje do kilku katalogów), więc zwykłe wyszukiwanie w folderach się nie sprawdza.
Wyszukiwarka Windows (z opcją wyszukaj w pliku) działa całkiem sprawnie, jednak - co oczywiste - nie odnosi się do plików pdf.
Czy istnieje program, który umożliwia otagowywanie dwóch rodzajów dokumentów, a nastepnie sprawne ich wyszukiwanie?
Czy istnieje jakiś inny prosty sposób, który ułatwiłby mi znalezienie dokumentów, w których występuje wybrane przeze mnie słowo kluczowe?
Z góry dziękuje za pomoc:)
Program do wyszukiwania w plikach doc i pdf.
Rozpoczęty przez
Magnolia1
, 07 09 2012 14:03
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07 09 2012 - 14:03
#2
Napisano 07 09 2012 - 22:26
O coś takiego chodziło :
xplorer2 2.1.0.2 - dobreprogramy
xplorer2 2.1.0.2 - dobreprogramy
Użytkownik Tomasz6688 edytował ten post 07 09 2012 - 22:27
#3
Napisano 08 09 2012 - 16:40
No przecież Windows 7 ma wbudowaną wyszukiwarke zawartości plików Office i Acrobat PDF(wtyczka)!
#4
Napisano 10 09 2012 - 14:46
No przecież Windows 7 ma wbudowaną wyszukiwarke zawartości plików Office i Acrobat PDF(wtyczka)!
Hm...ja mam xp a program będzie używany w firmie.
Przy wyszukiwaniu problem sprawiają pdf-y. Widze trzy rozwiązania:
-konwersja wszystkich dokumentów pdf
-użycie dobrego programu do wyszukiwania (o ile taki istnieje)
-wykorzystanie programu do tagowania.
Może znacie jeszcze lepsze?
Coraz bardziej skłaniam się do tagowania (głównie pdf). Czy znacie programy tylko do takich celów?
Pozdrawiam serdecznie:)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych