Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z portami lub firewallem - brak połączeń aplikacji.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Arius

Arius

    Początkujący

  • 14 postów

Napisano 23 04 2016 - 10:09

Witam serdecznie,

 

Otóż wystąpił u mnie problem z dnia na dzień. Przy standardowym użytkowaniu komputer obsługiwał wszystkie programy i aplikacje. Następnego dnia, odmawiał połączenia się z aplikacjami, które wykorzystują (jak mi się wydaje) inny port niż przeglądarka internetowa. Strony internetowe w przeglądarce działają poprawnie, jednak programy typu Steam, TeamSpeak, Mumble nie mogą się połączyć.

 

Zmieniłem ustawienia na routerze w ustawieniach Firewall na niskie i problem nie występował. Jednak zauważyłem znaczący problem przeglądarki z ładowaniem stron. Potrafiły nie wyświetlać albo obrazków, albo całe się nie ładowały, ewentualnie trwało to bardzo długo.

 

Resetowanie ustawień na routerze niestety nic nie dało, bo problem dalej występuje.

 

Proszę o możliwą pomoc.

 

Pozdrawiam



  • 0

#2 Arius

Arius

    Początkujący

  • 14 postów

Napisano 24 04 2016 - 15:12

BUMP



  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych