Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z laptopem, skoki użycia dysku

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 pasterzone

pasterzone

Nowy

• 2 postów

Napisano 20 01 2016 - 02:39

Witam. Na wstępie chciałbym poinformować, że jestem trochę laikiem jeżeli chodzi o te sprawy, bo do tej pory nie miałem takich provlemów (dopóki nie zacząłem korzystać z laptopów, bo od tego czasu problemy z kompem to już dla mnie rutyna) ale tym razem postanowiłem zwrócić się do ekspertów w tym fachu.

Około 10 dni temu mój laptop został zalany przez mojego znojemego i przestał działac (tzn. nie włączał się), oddałem go do serwisu i Pan, który się tym zajął powiedział, że naprawił płytę głowną, ponieważ była uszkodzona, prawdopodobnie jakaś dziura wypalona... Okej, przyniosłem komputer do domu, odczekałem, bo wiadomo...mróz. Po chwili używania udało się zauważyć nieco wolniejsze reagowanie w prostej obsłudze systemu. Później moje dziewczyna chciała sobie sprawdzić The Sims 4 hehe :D które działały wcześniej bez praktycznie żadnej zacinki na wysokich detalach a teraz po prostu zniknęła płynność w grze, zacinki itp. CS:GO którego zainstalowałem dzisiaj dla sprawdzenia - to samo.

Zauważyłem w menedżerze zadań skoki uzycia dysku do 100%, na kilkadziesiąt sekund, później opada do 5-10-15 i tak cysklicznie znowu do 100 na te kilkadziesiąt sekund. Przywracałem sprzet do ustawien fabrycznych, wszystko usunięte... Nadal to samo.

Możliwe jest to, że po prostu komputer jest już inwalidą i po zalaniu i rzekomej pełnej naprawie po prostu stał się "niepełnosprawny" i to jest normalne zjawisko w takich przypadkach? Bo ja wątpie, ale jak już wspominałem ja jestem totalnym głupkiem w tym temacie.

Prosiłbym jakiegoś dobrego człowieka o pomoc, radę, informacje...cokolwiek.

Komputer był zakupiony dosłownie miesiąc temu i dlatego taki ból...

Aha, jeszcze sprzęcik:

ASUS A555L

i3-5005U CPU 2ghz

4gb RAM

GeForce 920m

Z góry dzięki za jakąkolwiek informację, pozdrawiam :)