
Problem z konfiguracją serwera DNS
#1
Napisano 18 01 2011 - 12:55
Porady typu zresetuj modem, ustaw ip ręcznie itd. mam już za sobą i nie pomogły. Dzwoniłem do Netii, bo akurat tam mam internet i nie byli wstanie mi pomóc, ale to w sumie żadna nowość.
Kiedy diagnozuje problem u siostry na viście, wyskakuje informacja "Mógł wystąpić problem z konfiguracją serwera nazw domen (DNS).
Jak myślicie, co z tym zrobić?
Pozdrawiam !
#2
Gość_cabana_*
Napisano 18 01 2011 - 13:10


Użytkownik cabana edytował ten post 18 01 2011 - 13:10
#3
Napisano 18 01 2011 - 13:21
W wierszu poleceniem wpisałem "ping www.onet.pl", to niestety żądanie polecenia ping nie może znaleźć hosta www.onet.pl.
:/
Jakieś zapory może mają jakiś wpływ na to, czy nie bardzo ?
Pozdrawiam !
#4
Gość_cabana_*
Napisano 18 01 2011 - 13:23
ping 213.180.146.27
Idzie?
#5
Napisano 18 01 2011 - 13:29
Podana jest standardowo statystyka pingu, pakiety wysłane, odebrane itp.
Pozdrawiam !
#6
Gość_cabana_*
Napisano 18 01 2011 - 13:34


Użytkownik cabana edytował ten post 18 01 2011 - 13:35
#7
Napisano 18 01 2011 - 14:14
Próbowałem zrobić jak mówiłeś. Tu jeszcze pokazuje się info przy diagnozowaniu problemu:
"System Windows podjął próbę przeprowadzenia naprawy, ale problem nadal istnieje. Być może wystąpił problem z jedną lub większą liczbą kart sieciowych w tym komputerze."
"Prawdopodobnie wystąpił problem z routerem sieciowym lub modemem szerokopasmowym, który uniemożliwia nawiązanie połączenia internetowego"
Chociaż swoją drogą, to wszystko zaczęło się od awarii Netii, więc może faktycznie problem leży po ich stronie ...
Pozdrawiam !
#8
Napisano 18 01 2011 - 14:14
#9
Napisano 18 01 2011 - 14:27
Dziwne jest to, że teraz nawet jak się połączy już, to jest na siostry laptopie:
A-PC (ten komputer) ------------- Siec niezidentyfikowana xxxxxxxxxxxxx internet
Do tej pory chociaż sieć była podana jako TP-LINK.
Eh muszę do nich zadzwonić chyba jeszcze raz ...
Pozdrawiam !
Użytkownik Proxy88 edytował ten post 18 01 2011 - 14:28
#10
Gość_cabana_*
Napisano 18 01 2011 - 14:29

Czyli twoja sieć nie jest skonfigurowana, może nagły zanik prądu spowodował restart ustawień?
Użytkownik cabana edytował ten post 18 01 2011 - 14:30
#12
Gość_cabana_*
Napisano 18 01 2011 - 15:12

#13
Napisano 06 01 2021 - 21:40
Cytat: System Windows podjał próbę przeprowadzenia naprawy ale problem nadal istnieje. Niedostępne urządzenie modem lub router.
#14
Napisano 06 01 2021 - 21:51
Wyłączyłem i włączyłem kartę sieciową ale to też nie pomogło.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych