Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z iTunesem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 vitharia

vitharia

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 27 08 2008 - 12:52

Pracuje w Windows XP i od długiego czasu korzystam z iTunesa. Używając wersji 7.4.3 wszystko było w porządku, ale kiedy ściągnęłam nowszą wersję programu (7.7.0) iTunes zwariował. Nie mogę go wyłączyć normalnie, ponieważ od razu zwiesza się cały komputer. Wyłączyć mogę go tylko przez "zakończ teraz" w menadżerze zadań, a i to zajmuje wiele czasu. Próbowałam ponownie zainstalować starszą wersję, ale to nie zdało egzaminu, gdyż wyświetlał się komunikat, że mam nowszą wersję biblioteki iTunes, która nie jest kompatybilna ze starą wersją programu.
Spotkał się ktoś może z takim samym problemem, lub chociaż wie, jak go rozwiązać? Jeżeli tak, bardzo prosiłabym o radę

  • 0

#2 Gość_Wojtex16_*

Gość_Wojtex16_*

Napisano 27 08 2008 - 13:29

Jesteś pewna, że usunełaś całkowicie tą nową wersje? Usuń całkowicie itunesa i jego wpisy w rejestrze.

  • 0

#3 vitharia

vitharia

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 27 08 2008 - 13:45

Rzeczywiście, po usunięciu starej biblioteki, poprzednia wersja iTunes zainstalowała się i odpaliła poprawnie, jednak jej też nie mogłam zamknąć normalnie, jedynie przez menadżera zadań.

  • 0

Zobacz więcej tematów z tagiem: Photoshop iTunes



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych