Pracuje w Windows XP i od długiego czasu korzystam z iTunesa. Używając wersji 7.4.3 wszystko było w porządku, ale kiedy ściągnęłam nowszą wersję programu (7.7.0) iTunes zwariował. Nie mogę go wyłączyć normalnie, ponieważ od razu zwiesza się cały komputer. Wyłączyć mogę go tylko przez "zakończ teraz" w menadżerze zadań, a i to zajmuje wiele czasu. Próbowałam ponownie zainstalować starszą wersję, ale to nie zdało egzaminu, gdyż wyświetlał się komunikat, że mam nowszą wersję biblioteki iTunes, która nie jest kompatybilna ze starą wersją programu.
Spotkał się ktoś może z takim samym problemem, lub chociaż wie, jak go rozwiązać? Jeżeli tak, bardzo prosiłabym o radę
Problem z iTunesem
Rozpoczęty przez
vitharia
, 27 08 2008 12:52
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27 08 2008 - 12:52
#2 Gość_Wojtex16_*
Napisano 27 08 2008 - 13:29
Jesteś pewna, że usunełaś całkowicie tą nową wersje? Usuń całkowicie itunesa i jego wpisy w rejestrze.
#3
Napisano 27 08 2008 - 13:45
Rzeczywiście, po usunięciu starej biblioteki, poprzednia wersja iTunes zainstalowała się i odpaliła poprawnie, jednak jej też nie mogłam zamknąć normalnie, jedynie przez menadżera zadań.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych