Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z gwarancją


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 andre06210

andre06210

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 23 03 2010 - 22:02

Witam, nie wiem czy wybrałem dobry dział do tego tematu, jeśli zły to proszę o przeniesienie. A więc do rzeczy. Oddałem ostatnio laptopa na gwarancję. Powodem były problemy z ekranem (obraz skakał). Dziś laptop wrócił z gwarancji. Jak go włączyłem to mnie zamurowało. W serwisie sformatowali mi cały dysk, bez mojej zgody. Gdy rozmawiałem z osobą która przyjmowała gwarancję (przez telefon, rozmowa nagrywana) nie było mowy o formatowaniu dysku. Nie wyrażałem żadnej zgody na to i jestem tym zaszokowany. Oczywiście miałem ważne rzeczy, na których mi zależy. Nie wiem jakim prawem ktoś może usunąć rzeczy z czyjegoś dysku, nie wiedząc czy jest tam coś ważnego, jakieś projekty czy cokolwiek innego. Dzwoniłem do serwisu żeby przedstawić sytuację, to powiedzieli mi że nie zajmują się odzyskiwaniem danych. I tu piszę z prośbą co można w tej sytuacji zrobić? Liczę na konkretne odpowiedzi...

  • 0

#2 jackass

jackass

    Staruszek Jack

  • 8 823 postów

Napisano 23 03 2010 - 22:54

Nic nie możesz zrobić , bo niby co dane Ci przywrócą ? Następnym razem jak wysyłasz do serwisu zgraj najważniejsze dane i postrasz ich że jak usuną coś to będą bulić.

  • 0

Zobacz więcej tematów z tagiem: gwarancja komputera utrata gwarancji



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych