Witam, nie wiem czy wybrałem dobry dział do tego tematu, jeśli zły to proszę o przeniesienie. A więc do rzeczy. Oddałem ostatnio laptopa na gwarancję. Powodem były problemy z ekranem (obraz skakał). Dziś laptop wrócił z gwarancji. Jak go włączyłem to mnie zamurowało. W serwisie sformatowali mi cały dysk, bez mojej zgody. Gdy rozmawiałem z osobą która przyjmowała gwarancję (przez telefon, rozmowa nagrywana) nie było mowy o formatowaniu dysku. Nie wyrażałem żadnej zgody na to i jestem tym zaszokowany. Oczywiście miałem ważne rzeczy, na których mi zależy. Nie wiem jakim prawem ktoś może usunąć rzeczy z czyjegoś dysku, nie wiedząc czy jest tam coś ważnego, jakieś projekty czy cokolwiek innego. Dzwoniłem do serwisu żeby przedstawić sytuację, to powiedzieli mi że nie zajmują się odzyskiwaniem danych. I tu piszę z prośbą co można w tej sytuacji zrobić? Liczę na konkretne odpowiedzi...
Problem z gwarancją
Rozpoczęty przez
andre06210
, 23 03 2010 22:02
1 odpowiedź w tym temacie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych