Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z Xerox WorkCentr pe120/120i


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 trophy250

trophy250

    Obserwator

  • 5 postów

Napisano 05 06 2011 - 11:37

Witam, mam problem z moim sprzętem xerox Workcentre pe120, Nic nie mogę na niej zrobić :/ ani kopiować ani drukować ani skanować :/ jak chcę coś zeskanować to pisze function imposible i cały czas mryga napis scaner locked(przełącznik pod skanerem ustawiony jest na otwartą kłódkę) co może być w niej nie tak?? może jakimś cudem padł firmware w tym urządzeniu ?? da sie coś na to poradzić? Pozdrawiam serdecznie i licze na odpowiedzi.

  • 0

#2 brutus3

brutus3

    Profesjonalista

  • 2 406 postów

Napisano 06 06 2011 - 13:09

Odinstaluj sterowniki do Xerox-a i przeczyść komputer CClanerem sugeruję Odkurzacz 12, zwłaszcza oczyść rejestry. Zainstaluj ponownie sterowniki i zrestartuj komputer teraz powinno działać.

  • 0

#3 trophy250

trophy250

    Obserwator

  • 5 postów

Napisano 06 06 2011 - 23:24

ale skanowanie powinno działać nawet bez komputera, po przez funkcję "skanuj do USB" która włącza sie na urządzeniu, Pracuję na identycznym sprzęcie w pracy tylko że jest to firma Samsung ale jest identyko, i przeważnie skanuje na niej ona nie jest podłączona nawet do komputera, co jest nie tak :/, szkoda sprzętu;( pozdrawiam.
  • 0

#4 trophy250

trophy250

    Obserwator

  • 5 postów

Napisano 08 06 2011 - 23:28

nikt mi nie pomorze??

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych