Witam, mam problem z moim sprzętem xerox Workcentre pe120, Nic nie mogę na niej zrobić :/ ani kopiować ani drukować ani skanować :/ jak chcę coś zeskanować to pisze function imposible i cały czas mryga napis scaner locked(przełącznik pod skanerem ustawiony jest na otwartą kłódkę) co może być w niej nie tak?? może jakimś cudem padł firmware w tym urządzeniu ?? da sie coś na to poradzić? Pozdrawiam serdecznie i licze na odpowiedzi.
Problem z Xerox WorkCentr pe120/120i
Rozpoczęty przez
trophy250
, 05 06 2011 11:37
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05 06 2011 - 11:37
#2
Napisano 06 06 2011 - 13:09
Odinstaluj sterowniki do Xerox-a i przeczyść komputer CClanerem sugeruję Odkurzacz 12, zwłaszcza oczyść rejestry. Zainstaluj ponownie sterowniki i zrestartuj komputer teraz powinno działać.
#3
Napisano 06 06 2011 - 23:24
ale skanowanie powinno działać nawet bez komputera, po przez funkcję "skanuj do USB" która włącza sie na urządzeniu, Pracuję na identycznym sprzęcie w pracy tylko że jest to firma Samsung ale jest identyko, i przeważnie skanuje na niej ona nie jest podłączona nawet do komputera, co jest nie tak :/, szkoda sprzętu;( pozdrawiam.
#4
Napisano 08 06 2011 - 23:28
nikt mi nie pomorze??
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych