
Problem z WI-FI , tp , livebox 2.0 ZTE
#1
Napisano 25 07 2012 - 16:14
Mój problem polega na tym , iż ani mój laptop , ani mój telefon nie mogą znaleść poprzez sieć wi-fi połączenia z internetem z urządzeniem livebox 2.0 ZTE , które podłaczone jest do komputera stacjonarnego .
Mój telefon , zarówno jak i mój laptop znajdują inne sieci wi-fi i poprawnie łączą się z siecią . A więc wykluczam błąd ze strony tych urządzeń .
Nie orientuje się biegle w komputerach , nie wiem nawet jaką nazwe ma ten komputer ( stacjonarny , który ma połączenie z internetem ) . Więc jeśli ktoś może , to chciałabym się dowiedzieć gdzie można to sprawdzić . Jednak na pewno moje urządzenia nie znajduję akurat tej sieci , ponieważ z zasięgu mojego domu znajdują tę samą którą znajdowały zanim miałam internet w domu .
Proszę więc , aby ktoś mi pomógł to jakoś połączyć , aby zarówno laptop jak i telefon znajdywały tę sieć . Byłabym wdzięczna jakby ktoś wytłumaczył to naprawde prostym językiem (bez fachowych pojęć komputerowych ) oraz na podstawie tego modelu liveboxa LIVEBOX 2.0 ZTE (neostrada TP ) . Dodam , że system operacyjny jaki mam na komputerze stacjonarnym ( ten w którym działa internet ) to WINDOWS XP , a na laptopie WINDOWS VISTA .
Wybaczcie , że tworze podobny temat jaki już był , ale to co jest tam napisane wiele mi nie mówi i też nie mam pewności , że to ten sam problem co innych .
Z góry dzięuje i pozdrawiam .
#2
Gość_cabana_*
Napisano 25 07 2012 - 18:44

#3
Napisano 26 07 2012 - 10:43
#4
Napisano 26 07 2012 - 13:45
Druga rzecz to sprawdź w ustawieniach routera(mam nadzieję, że mas zinstrukcję) czy masz ustawione filtrowanie MAC. Wyłącz je i sprawdź czy możesz się połączyć. Jak to nie pomoże to zmień szyfrowanie WPA na WEP - hasło łatwiej do złamania, ale jak chcesz mieć internet szybko i bezproblemowo..
#5
Napisano 27 07 2012 - 12:17
Może wifi wyłaczone w panelu Liveboxa?
Właśnie jeśli chodzi o ten router , to naciskam na ten klawisz od wi-fi i się raczej nie włącza . Bo światełko spod wi-fi nie świeci stale jak 3 pierwsze. Te 3 kolejne mrygają .
To nie jest wina samych urządzen,czyli komputera czy telefonu - spróbuj po prostu zresetowac liveboxa i zobaczysz czy to pomoże, podobnie jeśli miałbyś zwykły router z wi-fi,gdzie też wystarczy czasem restart.
A w jaki sposób mam zresetować liveboxa?
Dodam także , że w ogóle z podłączeniem do komputera stacjonarnego był problem ( ze strony neostrady ) i musiał to fachowiec podłączać .
Czy to zresetowanie nie doprowadzi do kolejnej instalacji itd ?
Trchę brakuje informacji: co znaczy nie mogą znaleźć? Nazwa sieci się nie wyświetla czy nie można się z nią połączyć?
Druga rzecz to sprawdź w ustawieniach routera(mam nadzieję, że mas zinstrukcję) czy masz ustawione filtrowanie MAC. Wyłącz je i sprawdź czy możesz się połączyć. Jak to nie pomoże to zmień szyfrowanie WPA na WEP - hasło łatwiej do złamania, ale jak chcesz mieć internet szybko i bezproblemowo..
Nazwa sieci się nie wyświetla .
Instrukcje mam . Spróbuje to sprawdzić , o ile się połapie w tym wszystkim .
A w jaki sposób zmienić szyfrowanie ?
Dziękuje wszystkim za odpowiedzi .
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych