Witam, otóż czasem mi się tak dzieje że w skype nie działa micro ani głośniki, a w systemie jest wszystko ok, zazwyczaj się jakoś samo naprawiało ale teraz nie chce odpuścić... Dołączam screeny:
Jak to naprawić ;/
Problem Skype
Rozpoczęty przez
marcin3122
, 30 01 2013 13:38
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30 01 2013 - 13:38
#2
Napisano 30 01 2013 - 15:58
W pracy jeden z matołów mi tak zrobił uruchamiając gre, kiedy musiałem wyjechać na 1 dzień. Aby klienci nie słyszeli, że gra - powyłączał wszystkie dźwięki. Nowe łindołsy sa takie durne że zamiast programowo ściszyć - potrafią deaktywowac kompletnie karte muz.
Poszukaj w pamięci (swojej głowy ) czy dźwięk przypadkiem nie znika ci po wyjściu z jakiejś aplikacji. Może Media Player ma wyłączony dźwięk
Zobacz też w pasku start po lewej (tam gdzie godzina i ikonki usług) Głośniczek -> Prawy Myszki -> Urządzenia do odtwarzania/nagrywania. Pojawi sie lista urzadzeń. Powinny być aktywne - użyj tego urządzenia. Napisz czy pomogło. Może się przydać innym
Poszukaj w pamięci (swojej głowy ) czy dźwięk przypadkiem nie znika ci po wyjściu z jakiejś aplikacji. Może Media Player ma wyłączony dźwięk
Zobacz też w pasku start po lewej (tam gdzie godzina i ikonki usług) Głośniczek -> Prawy Myszki -> Urządzenia do odtwarzania/nagrywania. Pojawi sie lista urzadzeń. Powinny być aktywne - użyj tego urządzenia. Napisz czy pomogło. Może się przydać innym
#3
Napisano 30 01 2013 - 17:48
O co cmon ;/Brak dostępu do karty dźwiękowej
Próbowałem chyba wszystkiego, wyłączałem/włączałem karte dźwiękową, reinstall sterów był, nie czaje, jak mi sie udało na chwile, sam nie wiem jak, naprawić to sie zawiesił przy próbie połączenia z eho sound test, wyłączyłem Skypa i włączyłem na nowo i znowu nie działało ;/
Dodam że na gadu gadu śmiga, gadałem ze znajomym...
#5
Napisano 30 01 2013 - 21:54
Radze po pierwsze odinstalować Skype i zainstalować jego najnowszą wersję. A jeśli to nie pomoże, to postępuj jak koledzy z góry Ci radzili. Pozdr
#6
Napisano 30 01 2013 - 21:54
Zrobiłem i zadziałało, śmiga aż miło, że sam o tym na początku nie pomyślałem... Dziękuje za pomocRadze po pierwsze odinstalować Skype i zainstalować jego najnowszą wersję. A jeśli to nie pomoże, to postępuj jak koledzy z góry Ci radzili. Pozdr
Użytkownik marcin3122 edytował ten post 30 01 2013 - 22:01
#7
Napisano 31 01 2013 - 12:35
Prosze, czasem lepiej nie kombinować, a odinstalować
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych