Skocz do zawartości


Zdjęcie

Opłaty za sprawdzenie salda


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 -Highlander-

-Highlander-

    Początkujący

  • 107 postów

Napisano 13 10 2012 - 08:31

Witam.
Od października sieć obsługująca T-Mobile oraz Heyah, czyli PTC wprowadza opłatę za sprawdzenie salda naszego konta, Opłata dotyczy skorzystania z ekspresowego kodu *108# . Koszt, to 4gr, jednakże sieć nie powiadomiła użytkowników o wprowadzeniu takich opłat do swojego cennika. Plotki krążyły na portalach, które odnoszą się do telefonii komórkowej. Dzięki ich artykułom PTC już nawet nie ukrywało, wprowadzenia "nowej opcji" i w końcu wprowadzili adnotację do cennika.

Tłumaczeniem tej idiotycznej zmiany jest to, iż cytuję: " Wprowadzone zmiany mają związek ze zwiększeniem ilości informacji dostępnych po wpisaniu kodu ekspresowego,, po zmianach kodem ekspresowym sprawdzisz również m.in. stan promocyjnych minut i SMS-ów."

Co o tym sądzicie?

Dla mnie jest to żałosne działanie..

Saldo można sprawdzić za darmo poprzez: https://selfcare.hey.../auth/auth.html

  • 0

#2 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 13 10 2012 - 18:50

Jak dla mnie jest najgorszy i najgłupszy pomysł po stronie T-mobile. Jestem takiego zdania, że jak coś takiego wprowadzą to zrobi się jeszcze większy bur.. niż jest już w tej sieci. Przeniesienie numeru telefonu do innego operatora to chwila moment :D

  • 0

#3 -Highlander-

-Highlander-

    Początkujący

  • 107 postów

Napisano 13 10 2012 - 21:03

Jak dla mnie jest najgorszy i najgłupszy pomysł po stronie T-mobile. Jestem takiego zdania, że jak coś takiego wprowadzą to zrobi się jeszcze większy bur.. niż jest już w tej sieci. Przeniesienie numeru telefonu do innego operatora to chwila moment :D


Miałem numer w plusie, jednakże później korzystałem mniej z telefonu i przekonała mnie właśnie ta ważność konta:) Niestety znowu zaczynam zastanawiać się nad zmianą:D

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych