Witam.
Od października sieć obsługująca T-Mobile oraz Heyah, czyli PTC wprowadza opłatę za sprawdzenie salda naszego konta, Opłata dotyczy skorzystania z ekspresowego kodu *108# . Koszt, to 4gr, jednakże sieć nie powiadomiła użytkowników o wprowadzeniu takich opłat do swojego cennika. Plotki krążyły na portalach, które odnoszą się do telefonii komórkowej. Dzięki ich artykułom PTC już nawet nie ukrywało, wprowadzenia "nowej opcji" i w końcu wprowadzili adnotację do cennika.
Tłumaczeniem tej idiotycznej zmiany jest to, iż cytuję: " Wprowadzone zmiany mają związek ze zwiększeniem ilości informacji dostępnych po wpisaniu kodu ekspresowego,, po zmianach kodem ekspresowym sprawdzisz również m.in. stan promocyjnych minut i SMS-ów."
Co o tym sądzicie?
Dla mnie jest to żałosne działanie..
Saldo można sprawdzić za darmo poprzez: https://selfcare.hey.../auth/auth.html

Opłaty za sprawdzenie salda
Rozpoczęty przez
-Highlander-
, 13 10 2012 08:31
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13 10 2012 - 08:31
#2
Napisano 13 10 2012 - 18:50
Jak dla mnie jest najgorszy i najgłupszy pomysł po stronie T-mobile. Jestem takiego zdania, że jak coś takiego wprowadzą to zrobi się jeszcze większy bur.. niż jest już w tej sieci. Przeniesienie numeru telefonu do innego operatora to chwila moment

#3
Napisano 13 10 2012 - 21:03
Jak dla mnie jest najgorszy i najgłupszy pomysł po stronie T-mobile. Jestem takiego zdania, że jak coś takiego wprowadzą to zrobi się jeszcze większy bur.. niż jest już w tej sieci. Przeniesienie numeru telefonu do innego operatora to chwila moment
Miałem numer w plusie, jednakże później korzystałem mniej z telefonu i przekonała mnie właśnie ta ważność konta:) Niestety znowu zaczynam zastanawiać się nad zmianą

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych