Skocz do zawartości


Zdjęcie

Netbook do skypea dla laika


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 sowakk

sowakk

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 10 12 2010 - 11:25

Sprawa wygląda tak - ja jestem laikiem, dlatego pytam, a netbook z tematu miałby być dla mojej mamy, która sprzętów komputerowych się wręcz boi i jedyne, co będzie robić na przyszłym netbooku to rozmowy przez skype (ew GG), przeglądarka (poczta, allegro), przeglądanie zdjęć - KONIEC.
W związku z tym przytaczam specyfikację jakiegoś niemarkowego netbooka za śmieszne pieniądze a info jakie chciałabym uzyskać to:
Czy to się nada i czy nie stanie się padliną po jakimś miesiącu użytkowania... :D Ach no i co z tym androidem, czy do dobre czy nie, oczywiście wciąż pytanie łączę z przyszłym użytkowaniem przez moją mamę.

DANE TECHNICZNE:
- Procesor: ARM 32-bitowego procesora VIA 300 MHz
- Wyświetlacz: 10.2 "TFT HD
- Łączność: 802.11 a / b / g
- Model procesora:VIA-ARM WM8505
- Technologia RAM: DRAM 128MB
- Dysk twardy: NAND Fast Flash, 2GB
- Maxymalna rozdzielczość: 800x480
- Monitor: 10,2" TFT
- Karta Graficzna: Zintegrowana
- Bateria: 1800mAH smart lithium-ion batteries
- System operacyjny: WinCE 6.0 lub Android 2.1 do wyboru (prosze zaznaczyc po zakupie)
- Wymiary: 282mmx189mmx28mm
- Waga netto: 0.85kg
- Myszka: trackpad
- Audio/Video: Wbudowane głośniki, wbudowany mikrofon
- Porty: 3x USB 2.0,1x SDCard slot,1xRJ45, PCMCIA

  • 0

#2 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5 036 postów

Napisano 10 12 2010 - 17:48

Bez Firefoxa na Windows Ce z wtyczką Adblock to nie da rady, bo procesor 300Mhz nawet po optymalizacjach będzie za słaby aby wyświetlić treść html i flash. Z tym Androidem to ciut lepiej powinno być, bo to nowe i chętnie używane - najnowszy jest z 6 grudnia, twój byłby wcale zły, bo stycznia tegoż roku. Skype i poczta przez osobne programy bez problemu. Za ile masz ten laptop?

  • 0

#3 sowakk

sowakk

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 11 12 2010 - 09:52