Skocz do zawartości


Zdjęcie

Naped DVD w laptopie nie dziala


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hjuston44

Hjuston44

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 17 07 2011 - 17:17

Trzy Godziny temu kupilem laptopa. Podczas proby wlozenia plyty do napedu w ogole jej nie czyta i dziwnie burczy, kolejnym razem wlozylem plyte(nie czytal jej) wysunelem tacke, patrze a plyta zsunela sie z napedu i zostala w srodku laptopa, musialem ja wyjac recznie. O co chodzi ? Przeciez to nowy lapotop, co robic w tej sytuacji? Prosze o pomoc !

  • 0

#2 Gość_cabana_*

Gość_cabana_*

Napisano 17 07 2011 - 18:41

Oddaj na gwarancję :)

  • 0

#3 Hjuston44

Hjuston44

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 17 07 2011 - 18:54

Czy nie powinni mi wymienic na nowy skoro sprzedali mi juz wczesniej uszkodzony laptop a NIE MIALEM mozliwosci sprawdzenia czy dziala na miejscu... To troszke nie fair, bo on sie popsul zanim ja go kupilem a teraz mam go oddawac na gwarancje i czekac 2 tygodnie? Opakowanie nie bylo wczesniej otwierane... Myslalem ze gwarancja obejmuje uszkodzenia po zakupie i uzytkowaniu,a uszkodzony WCZESNIEJ laptop powinni wymienic na nowy?

Użytkownik Hjuston44 edytował ten post 17 07 2011 - 18:56

  • 0

#4 Saletra

Saletra

    Zaawansowany użytkownik

  • 937 postów

Napisano 17 07 2011 - 19:28

Może wymienią na nowy, jak powiesz, że to wada fabryczna. Zależy od sprzedawcy. Zgłoś sprawę jak najszybciej.

#5 Kantoro

Kantoro

    Zaawansowany użytkownik

  • 550 postów

Napisano 17 07 2011 - 21:39

Niestety na nowy raczej nie wymienią, chyba że masz taki zapis w gwarancji, w co wątpie.

Musisz oddać do naprawy i cierpliwie czekać :)
  • 0

#6 Abback

Abback

    Ojciec Dyrektor

  • 514 postów

Napisano 18 07 2011 - 11:05

Niestety na nowy raczej nie wymienią, chyba że masz taki zapis w gwarancji, w co wątpie.

Musisz oddać do naprawy i cierpliwie czekać :)


Zapis na karcie gwarancyjnej o wymianie na nowy nie wchodzi w grę nawet jeśli takowy jest ponieważ jeśli sprzęt zakupiony w sklepie naprawiany jest w serwisie zewnętrznym to niestety 14 dni roboczych trzeba poczekać, a nie raz i dłużej w zależności od wady sprzętu. Zawsze przed zakupem najlepiej upewnić się czy naprawa jest w serwisie zewnętrznym czy w danym sklepie, bo jeśli byłby w sklepie to wymienili by Ci od ręki jeśli by mieli na stanie taki sam model jaki zakupiłeś :)

Użytkownik Abback edytował ten post 18 07 2011 - 11:05

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych