MOST WANTED
#21
Napisano 27 12 2006 - 15:33
Nie ma jak optymalizacja... Do UH trza 1 GB RAM a nie 512 MB.
#22
Napisano 29 12 2006 - 00:25
Edit: Kurrrde popieprzylo mi się. To z tymi kwadracikami na NfS to chodziło mi o Carbon a nie MW. Sorry. Także dalej pytam się was czy myślicie, że MW potrzebuje shaderów, jakich nie ma GF2MX?
#23
Napisano 29 12 2006 - 12:12
A Xingu moze dlatego ci tnie bo masz ramu za mało jak na te detale :> mi na 1 GB i 9800 pro chodzi na max tlyko cienie na off bo kwadratowe jakieś i nic nie tnie
#24
Napisano 29 12 2006 - 16:29
A tam grafika, w NFS:UG2 jakoś gram na niewielkich detalach i grafika spoko, to w MW na low też wygląda tak jak na śrendich w UG2? Ważne dla mnie, żeby w miarę chodziła.most wanted bedzie działa na 2 mx tak jak na 4 mx czyli beznadziejnie bedzie brzydka grafa wogole niema mowy o płynnej grze.
A Xingu moze dlatego ci tnie bo masz ramu za mało jak na te detale :> mi na 1 GB i 9800 pro chodzi na max tlyko cienie na off bo kwadratowe jakieś i nic nie tnie
#25
Napisano 31 12 2006 - 12:49
A Xingu moze dlatego ci tnie bo masz ramu za mało jak na te detale :> mi na 1 GB i 9800 pro chodzi na max tlyko cienie na off bo kwadratowe jakieś i nic nie tnie
Kumplowi na 6600 GT i 1 GB RAMu lata slicznie na UH, kwestia malej ilosci RAMu u mnie pewnie powoduje slideshow... Wiec dla kogo sa wymagania podane w readme ? Napisalem nawet do EA w tej sprawie - maila do polskiego oddzialu i po angielsku do EA, nie dostalem zadnej odpowiedzi...
#26
Napisano 31 12 2006 - 14:38
jest na to radaKumplowi na 6600 GT i 1 GB RAMu lata slicznie na UH, kwestia malej ilosci RAMu u mnie pewnie powoduje slideshow... Wiec dla kogo sa wymagania podane w readme ? Napisalem nawet do EA w tej sprawie - maila do polskiego oddzialu i po angielsku do EA, nie dostalem zadnej odpowiedzi...
ja mam 512mb semprona 2800+ s754
i gf 6600 krecony na 550/650 do MW
gram na 1024x768 na wysokich detalach mam dysk 5400rpm, po czesci to jego wina to swapowanie
ale prze wlaczeniem gry postaraj sie wylaczyc wszystkie wizualne style w windowsie, pozbijaj procesy (tak jakbys sie przygotowywał do liczenia super PI)
ja zbijam do ok 70mb i nie mam swapowania a ilosc fps jest zadowalajaca tzn wacha się ok 25-30 (mometami spada np. jak wjeżdzam do tego lasu)
edit: podkrec cpu
#27
Napisano 01 01 2007 - 02:22
Dodam, ze CoD 2 na Ultra High radzi sobie bardzo sprawnie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych