Skocz do zawartości


Zdjęcie

MOST WANTED


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#21 Xingu

Xingu

    Początkujący

  • 10 postów

Napisano 27 12 2006 - 15:33

Gra moze wariowac na 256 MB RAMu, nawet na nizszych detalach, bo ma dziki engine, u mnie na Sempronie 2800+, 512 DDR 400 i GF 7300 GT Galaxy (128 MB GDDR3 450/1000) dziala gladko na ultra High dopoki nie wjade na nowy obszar, podczas wyscigu jest czesto tak potworny slideshow, ze w ogole sie jechac nie da :P A moj komp spelnia zalecane wymagania...

Nie ma jak optymalizacja... Do UH trza 1 GB RAM a nie 512 MB.

  • 0

#22 3diX

3diX

    Początkujący

  • 23 postów

Napisano 29 12 2006 - 00:25

Przepraszam za offtop. ale, nie wiecie czy NFS: Most Wanted pójdzie mi na GF 2MX 400? Też potrzebuje shaderów do działania?
Edit: Kurrrde popieprzylo mi się. To z tymi kwadracikami na NfS to chodziło mi o Carbon a nie MW. Sorry. Także dalej pytam się was czy myślicie, że MW potrzebuje shaderów, jakich nie ma GF2MX?

  • 0

#23 Mati_tbg

Mati_tbg

    Początkujący

  • 27 postów

Napisano 29 12 2006 - 12:12

most wanted bedzie działa na 2 mx tak jak na 4 mx czyli beznadziejnie Dołączona grafika bedzie brzydka grafa wogole niema mowy o płynnej grze.
A Xingu moze dlatego ci tnie bo masz ramu za mało jak na te detale :> mi na 1 GB i 9800 pro chodzi na max tlyko cienie na off bo kwadratowe jakieś i nic nie tnie :)
  • 0

#24 3diX

3diX

    Początkujący

  • 23 postów

Napisano 29 12 2006 - 16:29

most wanted bedzie działa na 2 mx tak jak na 4 mx czyli beznadziejnie Dołączona grafika bedzie brzydka grafa wogole niema mowy o płynnej grze.
A Xingu moze dlatego ci tnie bo masz ramu za mało jak na te detale :> mi na 1 GB i 9800 pro chodzi na max tlyko cienie na off bo kwadratowe jakieś i nic nie tnie :)

A tam grafika, w NFS:UG2 jakoś gram na niewielkich detalach i grafika spoko, to w MW na low też wygląda tak jak na śrendich w UG2? Ważne dla mnie, żeby w miarę chodziła.
  • 0

#25 Xingu

Xingu

    Początkujący

  • 10 postów

Napisano 31 12 2006 - 12:49

A Xingu moze dlatego ci tnie bo masz ramu za mało jak na te detale :> mi na 1 GB i 9800 pro chodzi na max tlyko cienie na off bo kwadratowe jakieś i nic nie tnie :D


Kumplowi na 6600 GT i 1 GB RAMu lata slicznie na UH, kwestia malej ilosci RAMu u mnie pewnie powoduje slideshow... Wiec dla kogo sa wymagania podane w readme ? <_< Napisalem nawet do EA w tej sprawie - maila do polskiego oddzialu i po angielsku do EA, nie dostalem zadnej odpowiedzi...
  • 0

#26 _kuba

_kuba

    Początkujący

  • 37 postów

Napisano 31 12 2006 - 14:38

Kumplowi na 6600 GT i 1 GB RAMu lata slicznie na UH, kwestia malej ilosci RAMu u mnie pewnie powoduje slideshow... Wiec dla kogo sa wymagania podane w readme ? <_< Napisalem nawet do EA w tej sprawie - maila do polskiego oddzialu i po angielsku do EA, nie dostalem zadnej odpowiedzi...

jest na to rada :D

ja mam 512mb semprona 2800+ s754

i gf 6600 krecony na 550/650 do MW

gram na 1024x768 na wysokich detalach mam dysk 5400rpm, po czesci to jego wina to swapowanie

ale prze wlaczeniem gry postaraj sie wylaczyc wszystkie wizualne style w windowsie, pozbijaj procesy (tak jakbys sie przygotowywał do liczenia super PI) B)

ja zbijam do ok 70mb i nie mam swapowania a ilosc fps jest zadowalajaca tzn wacha się ok 25-30 (mometami spada np. jak wjeżdzam do tego lasu)

edit: podkrec cpu
  • 0

#27 Xingu

Xingu

    Początkujący

  • 10 postów

Napisano 01 01 2007 - 02:22

Jestem w O/C zielony, wiec jak podkrece to na razie na 3000+, zeby na okraglo bylo, potem moze nieco wiecej wycisne... Co do HDD to mam nowke Seagate 7200 RPM wiec watpie, ze to jego wina. Sprobuje z tymi stylami, do tej pory przyciskalem pamiec TweakRAMem - do 440 MB wolnego zeby bylo i dopiero odpalalem gre. Na nic to sie zdalo... Dziwne to bardzo, ze zalecana ilosc RAMu nie zapewnia plynnosci - szperalem w necie i nie tylko ja mam taki problem, wiele osob z 512 MB pamieci narzekalo na freezy... Chyba se odpuszcze i jak kupie wiecej RAMu to se pogram <_<

Dodam, ze CoD 2 na Ultra High radzi sobie bardzo sprawnie.

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych