Witam.
Poradzono mi zrobienie logów OTL i wrzucenie ich tutaj. Prosiłbym o sprawdzenie ich. Problem został już opisany w tym temacie.
/Bardzo-powa%C5%BCny-problem-z-po%C5%82%C4%85czeniem-internetowym-t54255/
Pozdrawiam
Napisano 03 05 2013 - 23:51
Witam.
Poradzono mi zrobienie logów OTL i wrzucenie ich tutaj. Prosiłbym o sprawdzenie ich. Problem został już opisany w tym temacie.
/Bardzo-powa%C5%BCny-problem-z-po%C5%82%C4%85czeniem-internetowym-t54255/
Pozdrawiam
Napisano 04 05 2013 - 00:08
Od razu powiem - wyłącz na próbę swojego antyvirusa
Napisano 04 05 2013 - 00:42
Próbowałem tego oraz wyłączania zapory itd.
Poza tym jak mam zaktualizować swój antywirus jeśli zalecasz i wyłączenie go ? Kiedyś nie było problemów z aktualizacją.
Użytkownik Xage edytował ten post 04 05 2013 - 00:43
Napisano 04 05 2013 - 22:25
W logach tez nic podejrzanego nie widzę. To czasem nie jest problem po stronie dostawcy Internetu ? możne zadzwoń do nich
Użytkownik pawel315 edytował ten post 04 05 2013 - 22:25
Napisano 05 05 2013 - 15:31
Firma która dostarcza mi internet jest pełna mądrali i zapewne poradzą mi zresetować router (zawsze to doradzają, jakby nikt na to nigdy nie wpadł)
Myślę, że zadzwonię - ale jak opisać im ten problem? Przecież nie powiem im że "Nie mogę spatchować lola/neverwintera/kasperskiego" . Jakiś pomysł jak do nich zagadać?
Ogólnie myślę o zmianie dostawcy bo zaczyna mnie to powoli denerwować.
Napisano 06 05 2013 - 22:33
Może powiesz im o tym, że tracisz sygnał i prędkość neta jest tak wolna, że nie pozwala ci na aktualizacje ważnych programów, do tego powiedz im, że na wczytywanie stron musisz długo czekać, a możesz im jeszcze powiedzieć, że na innym kompie próbowałeś i to samo jest
Sprawdź prędkość na speedtestnet
Użytkownik pawel315 edytował ten post 06 05 2013 - 22:43
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych