Niedawno robiłem formata ale od wczoraj strasznie mi komp muli
Ten svchost.exe zdziera 50% CPU
Pomóżcie bo ja sie na tym nie znam
oto logi z OTL'a
http://www.wklejto.pl/112003
http://www.wklejto.pl/112006
POMOCY!
Logi - svchost.exe- duże wykorzystanie cpu
Rozpoczęty przez
dikimow43420
, 19 12 2011 20:26
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19 12 2011 - 20:26
#2
Napisano 19 12 2011 - 21:41
W logach nie widzę żadnej infekcji.
Zrób zwykłe "Przywracanie Systemu" do jakiegoś punktu przywracania, gdy problemu jeszcze nie było.
Jeśli to nie pomoże, to oddasz komputer do jakiegoś serwisu naprawczego.
..
Zrób zwykłe "Przywracanie Systemu" do jakiegoś punktu przywracania, gdy problemu jeszcze nie było.
Jeśli to nie pomoże, to oddasz komputer do jakiegoś serwisu naprawczego.
..
#3
Napisano 31 12 2011 - 14:33
To i ja się podepnę pod temat bo problem podobny, a po co zakładać nowy.
Wywala mi błąd Generic host process for win32 services.
Błąd svhcost.exe stworzony przez ntdll.dll
Uprzedzę pytania Win jest na SP3 oryginalny. Co ciekawe dopóki nie wcisnę "nie wysyłaj" można pracować dość normalnie. Po kliknięciu nie można wejść w pasek start, uruchamiać aplikacji. Zmienia się na klasyczny Windows, gaśnie dźwięk. Typowe objawy jakiegoś robactwa ale nic wszelkiego rodzaju anywiry i inne szukajki robactwa itp nie znalazły.
Przemłuciłem kompa(netbooka) też ComboFix z godnie z czyjąś tam radą ale sadzę, że niepotrzebnie.
Logi z OTL gdyż nie potrafię sam wszystkiego zinterpretować.
Extras: http://www.wklejto.pl/112805
OTL: http://www.wklejto.pl/112806
Wywala mi błąd Generic host process for win32 services.
Błąd svhcost.exe stworzony przez ntdll.dll
Uprzedzę pytania Win jest na SP3 oryginalny. Co ciekawe dopóki nie wcisnę "nie wysyłaj" można pracować dość normalnie. Po kliknięciu nie można wejść w pasek start, uruchamiać aplikacji. Zmienia się na klasyczny Windows, gaśnie dźwięk. Typowe objawy jakiegoś robactwa ale nic wszelkiego rodzaju anywiry i inne szukajki robactwa itp nie znalazły.
Przemłuciłem kompa(netbooka) też ComboFix z godnie z czyjąś tam radą ale sadzę, że niepotrzebnie.
Logi z OTL gdyż nie potrafię sam wszystkiego zinterpretować.
Extras: http://www.wklejto.pl/112805
OTL: http://www.wklejto.pl/112806
#4
Napisano 31 12 2011 - 15:18
http://forum.dobreprogramy.pl/blad-generic-host-process-for-win32-services-t93075.html
Dagringo poczytaj sobie tu
Lub tutaj : http://forum.programosy.pl/bad-generic-host-process-for-win32-services-vt79489.html
I zalecam przeskanowanie system tym : http://www.programosy.pl/program,malwarebytes-anti-malware.html
Jeśli pomogłem proszę o +
Dagringo poczytaj sobie tu
Lub tutaj : http://forum.programosy.pl/bad-generic-host-process-for-win32-services-vt79489.html
I zalecam przeskanowanie system tym : http://www.programosy.pl/program,malwarebytes-anti-malware.html
Użytkownik Quke edytował ten post 31 12 2011 - 16:36
#5
Napisano 31 12 2011 - 15:58
Skanowałem tym już wcześniej bez efektu. Nic nie znalazł.
WWDC również wcześniej stosowałem do zamknięcia portów. Zero efektu.
WWDC również wcześniej stosowałem do zamknięcia portów. Zero efektu.
#6
Napisano 31 12 2011 - 16:37
Jeśli ten problem występuje, to polecam, aby podjąć następujące kroki.
1. Odwiedź witrynę Microsoft i pobrać patch KB927891. X86 i x64 wersje poprawki bazy wiedzy są dostępne.
2. Odwiedź witrynę Microsoft i pobrać Windows Update Agent w wersji 3.0 dla komputera. Obie wersje dla x86 i x64 są dostępne. (WindowsUpdateAgent30-x86.exe lub WindowsUpdateAgent30-x64.exe)
3. Zastosowane poprawki KB927891 do komputera.
4. Reboot.
5. Zainstaluj Windows Update Agent w wersji 3.0.
6. Reboot.
7. Twoje problemy powinny zostać rozwiązane, komputer będzie działał normalnie!
Jeśli pomogłem proszę o +
1. Odwiedź witrynę Microsoft i pobrać patch KB927891. X86 i x64 wersje poprawki bazy wiedzy są dostępne.
2. Odwiedź witrynę Microsoft i pobrać Windows Update Agent w wersji 3.0 dla komputera. Obie wersje dla x86 i x64 są dostępne. (WindowsUpdateAgent30-x86.exe lub WindowsUpdateAgent30-x64.exe)
3. Zastosowane poprawki KB927891 do komputera.
4. Reboot.
5. Zainstaluj Windows Update Agent w wersji 3.0.
6. Reboot.
7. Twoje problemy powinny zostać rozwiązane, komputer będzie działał normalnie!
Użytkownik Quke edytował ten post 31 12 2011 - 16:37
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych