Skocz do zawartości


Zdjęcie

Logi - Powolny start systemu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Num-Lock

Num-Lock

    Nowy

  • 4 postów

Napisano 25 06 2013 - 20:55

Witam,

Proszę o sprawdzenie logów, powodem mojej prośby jest długi czas (ok. 5 min.), po starcie systemu po jakim komputer zaczyna normalnie funkcjonować.

 

Logi:

 

OTL:

 

http://www.wklej.org/id/1073512/

http://wklej.org/id/1073518/

 

TDSKiller:

 

http://wklej.org/id/1073687/

 

Będę wdzięczny za pomoc

 

Pozdrawiam



Użytkownik Num-Lock edytował ten post 25 06 2013 - 20:58

  • 0

#2 pawel315

pawel315

    Uzależniony od forum

  • 1 553 postów

Napisano 25 06 2013 - 20:58

O jesteś, cześć ;)

Jeszcze tylko daj ten log -> /Optymalizacja-autostartu-czyli-program-Autoruns-t51856/

 P.S nazwę tematu poprawię na "przystępniejszą" :D



  • 0

#3 Num-Lock

Num-Lock

    Nowy

  • 4 postów

Napisano 25 06 2013 - 21:02

Sie robi :)

 

Autoruns:

 

http://wklej.org/id/1073698/


  • 0

#4 pawel315

pawel315

    Uzależniony od forum

  • 1 553 postów

Napisano 25 06 2013 - 21:23

Witaj.
Odinstaluj:
Akamai NetSession Interface
Uruchom OTL w okienku Własne opcje skanowania/skrypt  wklej: 
:OTL
O4 - HKU\S-1-5-19..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe File not found
O4 - HKU\S-1-5-20..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe File not found
O6 - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoActiveDesktop = 1
O6 - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoActiveDesktopChanges = 1
@Alternate Data Stream - 2568 bytes -> C:\Users\All Users\Kaspersky Lab\AVP12\Report:kisextended
@Alternate Data Stream - 2568 bytes -> C:\ProgramData\Kaspersky Lab\AVP12\Report:kisextended
 
 
:Commands
[emptytemp]
 
Kliknij Wykonaj skrypt daj log z usuwania.
 Następnie: 
  • W Autoruns odznacz w kluczu:
  • :\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup"
    "Bluetooth.lnk"
    I to tyle, pewnie nie wiele sie zmieni, ja twierdzę, że przyczyną takiego stanu jest twój antyvirus 

    • 0

    #5 Num-Lock

    Num-Lock

      Nowy

    • 4 postów

    Napisano 25 06 2013 - 21:30

    http://wklej.org/id/1073728/

     

    Wykonałem wszystko co powiedziałeś i po ponownym uruchomieniu wszystko wydaje się być ok.

     

    Dziękuję :-)

     

    Co było przyczyną ?


    • 0

    #6 pawel315

    pawel315

      Uzależniony od forum

    • 1 553 postów

    Napisano 25 06 2013 - 21:37

    Wyczyściłem lokalizacje tymczasowe (tempy) to pewnie było tym problemem.

    Jeszce uruchom tylko OTL i kliknij w nim "Sprzątanie"

    Moge zamykac temat ? :D


    • 0

    #7 Num-Lock

    Num-Lock

      Nowy

    • 4 postów

    Napisano 26 06 2013 - 18:52

    Myślę że tak, dzięki za pomoc :)



    • 0




    Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych