Skocz do zawartości


Zdjęcie

Lexmark S305 - problem ze skanowaniem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Krzychu25

Krzychu25

    Zaawansowany użytkownik

  • 1 045 postów

Napisano 23 03 2010 - 16:56

No więc jak wiecie kupiłem sobie ostatnio drukarkę, Lexmark S305, no i wszystko ładnie pięknie. Została podłączona przez wifi no i drukuje bardzo ładnie, ale jest problem ze skanowaniem. Kiedy kliknę skanuj do sieci i wybiorę mój komputer wyskakuje komunikat "Pobieranie listy aplikacji" jest on przez parę minut, a potem "Pobieranie listy nieudane". No i przez to nie da się skonować prosto do komputer. Najpierw więc muszę zeskanować na pendrive, a potem mogę sobie skopiować do kompa. Jak to zrobić aby się ta lista pobrała i wszystko było w porządku?

PS. Jakby to miało znaczenie to router to TP-LINK TD-W8901G.

  • 0

#2 brutus3

brutus3

    Profesjonalista

  • 2 406 postów

Napisano 24 03 2010 - 11:15

Problem leży w instalacji serowników do skanera, tak na marginesie zauważyłem że problemu nie ma jeśli takie sterowniki zainstalujemy przed instalacją programów zabezpieczających komputer przed wirusami.
Weź wykasuj sterowniki wszystkie oczyść komputer CCleanerem , najlepiej programem Odkurzacz 11/12 i zainstaluj na nowo sterowniki do drukarki i skanera. Może po tej czynności, możesz mieć dalej problem, to wejdź do spisu plików jakie są zawarte na płycie instalacyjnej sterowniki. Poszukaj plik "scan" lub "Twain" i jeśli miał byś do wyboru plik 32/64b to instalujesz 32b. Po instalacji w opcji Mój komputer powinna pokazać się ikona skanera, jakby co to sprawdź pod jaki port programowo jest podpięty skaner (programowo czyli nie fizycznie), powinno być pokazane że drukarka i skaner są pod tym samym portem. Jeśli będziesz miał dalszy problem z kontaktuj się z działem technicznym Lexmark numer telefonu masz w instrukcji obsługi, o ile masz ją jeszcze na gwarancji.

  • 0

#3 Krzychu25

Krzychu25

    Zaawansowany użytkownik

  • 1 045 postów

Napisano 23 04 2010 - 19:45

Pierwsze zdanie! Z zapotrzebowania usunąłem avirę i zainstalowałem kasperskyego, teraz działa. Dzięki, temat można zamknąć.

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych