No więc jak wiecie kupiłem sobie ostatnio drukarkę, Lexmark S305, no i wszystko ładnie pięknie. Została podłączona przez wifi no i drukuje bardzo ładnie, ale jest problem ze skanowaniem. Kiedy kliknę skanuj do sieci i wybiorę mój komputer wyskakuje komunikat "Pobieranie listy aplikacji" jest on przez parę minut, a potem "Pobieranie listy nieudane". No i przez to nie da się skonować prosto do komputer. Najpierw więc muszę zeskanować na pendrive, a potem mogę sobie skopiować do kompa. Jak to zrobić aby się ta lista pobrała i wszystko było w porządku?
PS. Jakby to miało znaczenie to router to TP-LINK TD-W8901G.
Lexmark S305 - problem ze skanowaniem
Rozpoczęty przez
Krzychu25
, 23 03 2010 16:56
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23 03 2010 - 16:56
#2
Napisano 24 03 2010 - 11:15
Problem leży w instalacji serowników do skanera, tak na marginesie zauważyłem że problemu nie ma jeśli takie sterowniki zainstalujemy przed instalacją programów zabezpieczających komputer przed wirusami.
Weź wykasuj sterowniki wszystkie oczyść komputer CCleanerem , najlepiej programem Odkurzacz 11/12 i zainstaluj na nowo sterowniki do drukarki i skanera. Może po tej czynności, możesz mieć dalej problem, to wejdź do spisu plików jakie są zawarte na płycie instalacyjnej sterowniki. Poszukaj plik "scan" lub "Twain" i jeśli miał byś do wyboru plik 32/64b to instalujesz 32b. Po instalacji w opcji Mój komputer powinna pokazać się ikona skanera, jakby co to sprawdź pod jaki port programowo jest podpięty skaner (programowo czyli nie fizycznie), powinno być pokazane że drukarka i skaner są pod tym samym portem. Jeśli będziesz miał dalszy problem z kontaktuj się z działem technicznym Lexmark numer telefonu masz w instrukcji obsługi, o ile masz ją jeszcze na gwarancji.
Weź wykasuj sterowniki wszystkie oczyść komputer CCleanerem , najlepiej programem Odkurzacz 11/12 i zainstaluj na nowo sterowniki do drukarki i skanera. Może po tej czynności, możesz mieć dalej problem, to wejdź do spisu plików jakie są zawarte na płycie instalacyjnej sterowniki. Poszukaj plik "scan" lub "Twain" i jeśli miał byś do wyboru plik 32/64b to instalujesz 32b. Po instalacji w opcji Mój komputer powinna pokazać się ikona skanera, jakby co to sprawdź pod jaki port programowo jest podpięty skaner (programowo czyli nie fizycznie), powinno być pokazane że drukarka i skaner są pod tym samym portem. Jeśli będziesz miał dalszy problem z kontaktuj się z działem technicznym Lexmark numer telefonu masz w instrukcji obsługi, o ile masz ją jeszcze na gwarancji.
#3
Napisano 23 04 2010 - 19:45
Pierwsze zdanie! Z zapotrzebowania usunąłem avirę i zainstalowałem kasperskyego, teraz działa. Dzięki, temat można zamknąć.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych