Witam.
Jakies 2 miesiące temu kupiłem laptop legion y530 za pośrednictwem sieci Play razem z abonamentem na internet. Od początku był problem z tym że dysk wykazywał zużycie 100 procent. Po próbie reinstalacji systemu, wszystkich możliwych naprawien problemu znalezionych w internecie i poradach na forum oddałem laptopa na gwarancję. Z dokumentów serwisowuch wywnioskowalem że dysk został wymieniony (hdd). Problem jakby trochę się zmniejszył ale nie ustąpił. Nadal czasem występuje zużycie dysku 100 procent do trgo doszli frezowanie. Podczas oglądania filmów na netflixie podczas gier a czasem na pulpicie tak zawiesza że działa tylko myszka nic się nie da kliknąć.
Macie jakieś pomysły? Nie chce po raz kolejny czekać 2,5 tyg na oddanie sprzętu z naprawy bo potrzebuje go również do pracy. Mam nadzieję że na tym forum znajdę ludzi kompetentnych.
Dodam że wszystkie sterowniki są aktualne. Wstępne ładowanie do pamięci wyłączone
Z góry dzięki
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Legion y530, freezowanie i 100 % zużycia dysku
Rozpoczęty przez
kopytek
, 16 12 2018 14:26
Brak odpowiedzi do tego tematu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych