Skocz do zawartości


Zdjęcie

LEXMARK X4875: problem z oprogramowaniem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ariel02

ariel02

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 13 12 2009 - 13:47

Witam forumowiczów,

mam wybitnie uciążliwy problem z moją drukarką. Gdy chce coś drukować wyświetla mi się komunikat: Dołączona grafika
i w tym momencie oprogramowanie się zawiesza I NIE DA SIĘ NIC ZROBIĆ. Nie moge kliknąć 'kontynuuj' i tym samym nie da się nic wydrukować. Nie wiem czym to jest spowodowane. Nie pomaga przeinstalowanie programu. Wcześniej pomagał format. Lecz ostatnio zainstalowałem system, potem drukarke i od razu zawias. Mam w domu 2 komputery, w drugim jest to samo. Bardzo prosze o pomoc.


Pozdrawiam


ponad to jesli ktos posiada takowy sprzęt bardzo prosze o kontakt na PW.

  • 0

#2 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5 036 postów

Napisano 17 12 2009 - 12:02

Wyczyść styki kadridża np. alkoholem etylenowym i włóż ponownie. Jak to nie pomoże będzie pewnie trzeba kupić kolejny kadridż.

  • 0

#3 brutus3

brutus3

    Profesjonalista

  • 2 406 postów

Napisano 17 12 2009 - 12:59

Masz gwarancję na drukarkę (5 lat od momentu zarejestrowania na stronie www.lexmark.pl), więc polecam co poniżej :

JEŚLI WYSTĄPI JAKIŚ PROBLEM
Należy wtedy postępować zgodnie z następującą procedurą:
1. Zapoznaj się ze Wskazówkami dotyczącymi konfiguracji i Podręcznikiem użytkownika.
2. Odwiedź Internetowy serwis pomocy technicznej firmy Lexmark pod adresem: http://www.lexmark.pl
Znajdziesz tam następujące sekcje: Rozwiązywanie problemów, Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, Sterowniki i Kontakty.
3. Jeśli masz problem techniczny, którego nie udało się rozwiązać za pomocą ww. narzędzi, możesz zadzwonić pod numer Biura Pomocy Technicznej firmy Lexmark. Jeśli gwarancja drukarki wygasła, musisz mieć świadomość, że możesz zostać obciążony opłatą za udzieloną pomoc techniczną. Dzwoniąc, powinieneś mieć przygotowaną kartę kredytową. Jeśli drukarka jest jeszcze na gwarancji, Lexmark zastrzega sobie prawo zażądania oryginalnego dowodu sprzedaży oraz prawidłowo wypełnionej (tzn. zawierającego nazwę produktu, numer seryjny, datę spffeciaży i pieczęć sprzedawcy) karty gwarancyjnej.
Przed nawiązaniem telefonicznego kontaktu z firma Lexmark upewnij się, że:
• zapoznałeś się ze wskazówkami dotyczącymi konfiguracji,
• próbowałeś rozwiązać problem, korzystając z serwisu internetowego pomocy technicznej Lexmark,
• drukarka i komputer są włączone i można będzie z nich korzystać podczas rozmowy telefonicznej,
• znasz numer seryjny i model drukarki,
• znasz model i konfigurację komputera,
• jeśli gwarancja drukarki wygasła powinieneś mieć przygotowaną kartę kredytową Visa lub Master Gard, gdyż możesz możesz zostać obciążony opłatą za udzieloną pomoc techniczną.
Polska - Biuro Pomocy Technicznej - tel.: (012) 290 14 05
Jeśli drukarka jest objęta gwarancją, użytkownik może być poproszony o wysłanie do firmy Lexmark kopii dowodu sprzedaży oraz prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej.


Sprawę załatwisz telefonicznie tak jak ja załatwiłem z drukarką X3330 i dostałem nową X3350, ja czekałem na nową dwa tygodnie z dostawą do domu, a co z starą została w domu to sprezentowałem ją synowi bo drukowała w czerni a w kolorze odmówiła dzwoniąc do pomocy technicznej włącz komputer i uruchom drukarkę. Ja zadecydują o otrzymaniu nowej drukarki dostaniesz ją bardzo szybko albo taka samą albo lepszą.
Powodzenia

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych