Siwy co ty mówisz? Direct10X, unifikacja shaderów (punktów i wierzchołków) w jeden duży zbiór (do 125 potoków!), Shader 4.0, pamięć GDDR 4, 384 bitowa magistrala, 128-bit Floating High Dynamic Range (HDR) Lighting - precyzyjne zmiennoprzecinkowe obliczanie efektów dynamicznego oświetlenia, Quantumm Effect Technology - obliczanie fizyki wykonywane za pomocą wolnych potoków. Czy ty uważasz ,że to nic??
Przecież 1 karta Asus GeForce Extreme 8800 GTX 768 MB bija o 2134 punkty dwa radeony 1900 w Crosfirell nie mówiąc o tym co by było gdyby podłączyło się NVidie w QuadSLI (4 karty). Jak każdy fan Radeona jesteś zakompleksiny. Nie morzesz znieść ,że 63 procent rynku kupuje nas a nie was. Przeciez GE8800 bije wszystkie karty na głowe!! Nie mówiąć o tym że dopiero Radeon X@@@ wprowadził prawdziwy SM 3.0 ponieważ wcześniejsze były w S.M 2.0 tak ATI was oszukiwalo. Nvidia jest 100 razy lepsza od ATI.