Jaka drukarka do firmy?
#1
Napisano 19 04 2013 - 10:35
Nazywam się Lech i jestem stałym czytelnikiem forum. Nigdy się nie rejestrowałem, bo jakoś nie było potrzeby. Dziś jednak nadszedł taki moment gdyż muszę wybrać drukarkę dla małej firmy a szczerze przyznam, że znam się na tym średnio. Oczywiście skorzystałem z wujka Google a także poszperałem po forach i znalazłem taką oto drukareczkę: http://www.senetic.pl/product/CM752A. Specyfikacja spełnia wymagania jakie będzie musiała spełnić, aczkolwiek mam parę pytań do Was. Może ktoś miał do czynienia z tym urządzeniem? Jakie wrażenia? Wady, zalety?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
Lech
#2
Napisano 19 04 2013 - 13:24
#3
Napisano 25 04 2013 - 12:02
#4
Napisano 25 04 2013 - 13:22
Lexmark 260d:
http://drukarkisklep...xmark-E260d/147
Brother HL-2240:
http://drukarkisklep...her-HL-2240/149
#5
Napisano 28 03 2014 - 01:51
do firm to tylko zamienniki przy dużej ilści wydruku nie ma co ładowac w oryginalne tusze, z tych lepszych zamienników polecam activ jety są naprawdę niezłe.
#6
Napisano 21 05 2014 - 13:05
Trochę zboczę z tematu ale jak do firmy to może od razu urządzenie wielofunkcyjne?
Użytkownik com-batant edytował ten post 21 05 2014 - 13:05
#7
Napisano 20 06 2014 - 18:29
no tak tylko tutaj też warto wziąć pod uwage koszty eksploatacji, chodzi o to, żeby takie urządzenie wielofunkcyjne było tanie w utrzymaniu, nie wyobrażam sobie kupowac oryginalnych tuszy ponieważ nie wyrobiłabym się finansowo, a w firmie ilosć wydruków jest jeszcze większa wiec ida na to spore środki.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych