
GTA:VCS
#1
Napisano 01 09 2006 - 20:30
A oto kilka nowinek o tej grze dla niewtajemniczonych:
-Grand Theft Auto: Vice City Stories to pokrewna gra VC.
-Akcja gry dzieje się w Vice City (na tej samej planszy;autorzy zapowiadaja zmiany różnorodności miasta natomiast sama infrastruktura nie zmieni sie) w 1984 roku
-bohaterem gry jest Victor Vance brat Lance'a
-główny bohater zajmuje się głównie narkotykami
-można będzie pływać i kupywać domy itp.
-(informacja nieoficjalna)pod koniec gry musisz zabic Tommy'ego Vercetty'ego zleci ci to najprawdopodobniej ricardo diaz
-koło pola golfowego zostanie dodany diabelski młyn z wesołym miasteczkiem
-Phil (sprzedawca broni na 2 wyspie) będzie posiadał swój sklep z bronią koło doków
-Haitańczycy mają zjednoczyć się z Diazem by pokonać Kubańczykó i przejąć główne fabryki koksu w 2 mieście
-gra będzie działą się od 1984 do 1986 roku
-w jednej z misji mają zostać oddane do użytku śmigłowce appache z minigunem
-silnikiem gry będzie zmodyfikowany silnik z dooma 3
-będzie 15 stacji radiowych w tym 2 z rozmowami
-60 % przebojów będzie pochodzić z vc
-głosu ponownie użyczy Michael Thomas
-na zakończeniu gry uzyskasz dokładne informacje o losach bohaterów od 1986 do teraz roku tzn bedzie napisane co sie dalej stalo kto jak skonczy itp
#2
Napisano 01 09 2006 - 20:38

#3
Napisano 01 09 2006 - 21:28
To świetnie bo grafika w GTA nigdy nie była "wymuskana" (mam na myśli GTA 3,VC i SA).
#4
Napisano 01 09 2006 - 21:33

#5
Napisano 02 09 2006 - 00:19
#6
Napisano 02 09 2006 - 00:22
#7
Napisano 02 09 2006 - 00:26
A poza tym to Vice City Stories będzie miało nieco większą mapę?
Bo pamiętam że świat w GTA: SA był gigantyczny!
#8
Napisano 02 09 2006 - 00:41
(nieoficjalne moga ulec jeszcze zmianie z serwica gtasite)
min:
Win Xp/Vista/2000
Proc 1400 mhz
ram 512(dla visty zalecany 768 lub giga)
karta z 128 mb nie nizsza niz gf 4... lub radeon 9000
karta muzyczna zdogna z directX 9.oc
ale to nie jest pewne wiec sie nie wzorujcie na tym
podczas gdy doom 3 mial
1,25 ghz, 384 ram i nie nirzej niz gf 3 i radeon 8500
no ale silnik ma byc wycisniety ile sie da
#9
Napisano 02 09 2006 - 01:00
#10
Napisano 02 09 2006 - 01:05
Żeby nie było że chamski jestem, błędy ort. poprawiłem

#11
Napisano 02 09 2006 - 09:14

#12
Napisano 02 09 2006 - 14:28

okładka VCS z Usa narazie na konsole
a tu poniżej wesołe miasteczko o którym mówiłęm zdjęcia nie są najwyższej jakości ale są to fotki z wersji beta na psp wiec grafa na tych zdjeciach jest tam prawie taka sama jak na pc w GTA VC a wiec grafa na pc zapowiada sie imponująco






A na zdjęciu poniżej widać iż będą dostępne także skutery wodne. PRzyznam wam szczerze ,że już sobie wyobrażam ucieczkę po krwawej strzelaninie z policją na skuterze wodnym po kanałach VCS w otoczeniu kolorowych neonów i gwiazd i tu dobra informacja kanały wodne będą bardziej rozbudowane i przynajmniej na ps2 będą podziemne kanały wodne specjalnie dla motorówek i skuterów ciekaw jestem czy R.Star przygotuje coś podobnego na pc. Osobiście bardzo bym chciał.

Premiera GTA VCS na PSP i PS2 ma nastąpić w Usa 16 pażdziernika (29 dolców) a w Europie 20 pażdziernika. Wersje na PC ujrzymy najprawdopodobniej na początku 2007. Będzie też wersja na PS3 ale nie dano jeszcze daty premiery ani ceny.
Ponadto będzie też wersja na Xboxa, Xboxa 360, Gamecuba, Nintendo oraz na nowe wersje komórek Noki i Siemensa.
#13
Napisano 02 09 2006 - 17:05
#14
Napisano 02 09 2006 - 17:45


#15
Napisano 02 09 2006 - 20:40
Siwy to śa zdjęcia z PSP nie z PS2 tylko z PSP!
!
jak na tą konsole to są [beeep]
Hehe widzialem screeny pod PS2... Koszmar. Naprawde mam nadzieje ze nie bedzie totalnej konwersji z konsol...
#16
Napisano 02 09 2006 - 22:24
#17
Napisano 02 09 2006 - 23:25
#18
Napisano 03 09 2006 - 15:16
spieprzyli nie spiepszyli

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych