Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dysk twardy - dane z SMARTa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ekonovember

ekonovember

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 11 09 2008 - 16:54

Witajcie

Za dwa tygodnie będę oddawać laptopa na gwarancję, jest to HP nx6110 i kończy mu sie gwarancja. Generalnie lapek niezawodny choć powolny tylko 1,6 i 512 mb. Zastanawiałem się czy do kilku rzeczy wypisanych w protokole reklamacyjnym można by dorzucić dysk? Działał sprawnie i niezawodnie ale może jednak? Mam do Was prośbę drodzy Formowicze. Ne znam się na parametrach, dlatego proszę ocenie jego stan. Wszystkie parametry są sczytane z programy do testów.

Plik w załączniku ponieważ przy przyklejaniu wszystkie kolumny wymieszane.

Pozdrawiam

Załączone pliki

  • Załączony plik  Report.htm   41,44 KB   306 Ilość pobrań

  • 0

#2 Gość_Wojtex16_*

Gość_Wojtex16_*

Napisano 13 09 2008 - 14:14

Dysk jest w porządku, więc nie ma potrzeby go naprawiać.

  • 0

Zobacz więcej tematów z tagiem: SMART test dysku komunikat SMART



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych