Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dysk 2,5" Sata WD500BEVT


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 MCe

MCe

    Obserwator

  • 8 postów

Napisano 06 03 2012 - 21:46

Witam. Mam problem dotyczący dysku, model jak w temacie. Otóż, dysk jest uszkodzony a jego naprawa niemożliwa. Posiadam go od znajomego, któremu się roztrzaskał laptop. Myślałem, że być może uda się go przywrócić do życia. Niestety to się nie udało. Do czego zmierzam, notebook liczył niespełna rok czasu. A na dyski z tej serii przysługuje trzy lata gwarancji. Jednakże, gdy sprawdziłęm serial na stronie wd, okazuje się, że dysk nie może zostać reklamowany w tradycyjny sposób, ponieważ był elementem laptopa, tak po krótce. Czy ktoś z Was miał podobny problem? Czy jest możliwość zareklamowania w jakiś sposób samego dysku? Z góry dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam ;).

  • 0

#2 IcyDock_comgalata

IcyDock_comgalata

    Początkujący

  • 45 postów

Napisano 27 04 2012 - 12:32

Dysk jako integralna częsć laptopa-jak najbardziej tak tym bardziej,jeżeli był jeszcze objęty gwarancją. Ale jeżeli rozkręcana była obudowa to można zapomnieć Wtedy tracisz prawo do gwarancji.

Użytkownik IcyDock_comgalata edytował ten post 27 04 2012 - 12:32

  • 0

#3 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5 036 postów

Napisano 12 05 2012 - 19:36

3-cie ostrzeżenie żegnamy na forum. Można rozkręcić części do laptopa wymagające konserwacji bądź łatwe w eksploatacji jak np. zmiana pamięci RAM. Obudowa laptopa jest tak zaprojektowana, aby dostęp do nich nie wymagał rozkręcenia wszystkich komponentów..
  • 0

#4 Ymo

Ymo

    Zaawansowany użytkownik

  • 401 postów

Napisano 20 05 2012 - 00:26

Od 2008 obowiązuje prawo w UE, które nakazuje producentom, umożliwienie użytkownikowi wymianę: dysku i pamięci. Są też normy które mówią o możliwości prostego czyszczenia elementów chłodzących. Niestety nie wszystkie z nich muszą być spełnione.

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych