Skocz do zawartości

Zdjęcie

Czy ten sprzęt jest dobry?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 biskup

biskup

Obserwator

• 9 postów

Napisano 23 08 2006 - 22:54

Witam wszystkich!

Mam do dyspozycji ok. 3500 zł i mam zamiar kupić sobie nowy komputer. Oczywiście będzie to komputer do domu, więc jego głównym przeznaczeniem będą multimedia, czyli gry, filmy muzyka etc. Oczywiście nie tylko do tego będzie służyć. Jestem uczniem Technikum Informatycznego, obecnie druga klasa, więc dochodzą mi takie przedmioty jak programowanie i grafika multimedia. Zadania domowe z tych przedmiotów będę oczywiście robić w domu, co, zapewne, znaczy, że będzie potrzebny dobry procesor i mocna karta graficzna. Wykorzystałem swoją, bardzo pobieżną, wiedzę na temat sprzętu hardware'owego w sklepie internetowym http://www.komputronik.pl/ i wyszło mi coś takiego:

Procesor: Intel Core2 Duo E6400 2.13 GHz (Socket 775)
Płyta główna: Asus P5W DH Deluxe Intel 975X
Pamięc RAM: GoodRam DDR2 2 x 512MB 800MHz
Karta graficzna: GeForce 7300GT Gigabyte 256MB (PCI-E)
Dysk twardy: Seagate 250GB Barracuda ES
Obudowa: Chieftec DG-01B-D-U
System operacyjny: Windows XP Home + Service Pack 2
Zasilacz: Tagan 430W - U22 2Force Series

Chciałbym, i bardzo proszę o to, abyście mi powiedzieli:
- czy ten sprzęt będzie w ogóle ze sobą współgrać (na komputronik.pl żadne błędy nie wyskoczyły :P)
- co ewentualnie bym musiał zmienić, aby ustabilizować ten komputer

To chyba wszystko, z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam,
biskup

• 0

#2 makensis

makensis

Naczelny

• 5 036 postów

Napisano 24 08 2006 - 00:02

Sprzęt Rewelacja!
Nowe procesory Intela gwrantują najwyższą wydajność i mniejszy pobór pomocy od swoich poprzedników. Do tego bardzo dobra płyta główna i overclockerskie pamięci. Tylko pozazdrościć :-)

• 0

#3 biskup

biskup

Obserwator

• 9 postów

Napisano 24 08 2006 - 00:56

@makensis