
Czy można samemu zrobić kampanie w internecie?
#1
Napisano 08 01 2011 - 09:20
właśnie założyłem firmę z bratem fotograficzną.
jestem na etapie tworzenia strony narazie korzystając z darmowego cms-joomla, ale nie wiem, czy nie skorzystam z autorksiego...bo joomla trudny dla mnie jak na pierwszy raz.
chciałbym rozreklamować firmę, ale nie wiem, czy dam radę sam.
pomóżxie!
#2
Napisano 08 01 2011 - 10:17
Co do CMS-a, skorzystaj z WordPress.
#3
Napisano 08 01 2011 - 13:59
W sieci znajdziesz na ten temat masę informacji. I jak mówi Saletra to baardzo czasochłonne.
Najzdrowiej dla Was będzie jak zlecicie to firmie zewnętrznej, a sami poświęcicie się rozwijaniu oferty.
#4
Napisano 15 01 2011 - 12:43
Co do CMS-a, skorzystaj z WordPress.
tak, tylko, że słyszałem, że WordPress jest dobry na portal, a poza tym, mimo, że łatwiejszy niż Joomla, jest mniej rozbudowany, co okazuje się po pewnym czasie. wielu rzeczy brakuje w nim.
a na co wrócić uwagę przy doborze takiej agencji?
#5
Napisano 19 01 2011 - 11:14
tak, tylko, że słyszałem, że WordPress jest dobry na portal, a poza tym, mimo, że łatwiejszy niż Joomla, jest mniej rozbudowany, co okazuje się po pewnym czasie. wielu rzeczy brakuje w nim.
a na co wrócić uwagę przy doborze takiej agencji?
Ja na Twoim miejscu pozostałbym jednak przy joomli.
-wiele więcej komponentów i modułów niż Wordpress,
- społeczność joomli w naszym kraju jest naprawdę duuuża, więc i o pomoc łatwiej
- rozbudowany PA
Co do reklamy. W głównej mierze jest ona uzależniona od kilku czynników:
- zasięg przedsiębiorstwa (innymi słowy rynek),
- rodzaj klienta,
- wielkość środków przeznaczonych na ten cel
- dostępność form reklamy przy założeniu rynku docelowego
Dlatego też tutaj pozostawiam pole popisu dla Ciebie.
#6
Napisano 04 02 2011 - 13:30
Oczywiście każdy z systemów został przygotowany do innych potrzeb.
Co do samej społeczności śmiem twierdzić, że w obu przypadkach jest podobnie.
Co do formy reklamy polecam zainteresowanie się następującą tematyką:
- optymalizacja i pozycjonowanie
- facebook marketing
- e-mail marketing
- kampanie linków sponsorowanych
#7
Napisano 22 08 2011 - 13:39
Później warto trochę katalogować stronę, najlepiej w płatnych moderowanych katalogach o wysokim PR. Wtedy rośnie wartość twojej strony.
Poczytaj też o pressel page. Co prawda są to metody, które nie umieszczą cię na pierwszych stronach wyszukiwarek, ale jeżeli treść będzie ciekawa, a ludzie będą w stanie znaleźć do ciebie linki to później sami zaczną do ciebie linkować i polecać się znajomym. Przede wszystkim musisz wyrobić pewną markę, która będzie w internecie rozpoznawana i polecana.
Pisz na forach tematycznych i stań się ekspertem z tej dziedziny, w sygnaturze umieszczaj link do swojej strony.
Warto poczytać. Wpisz odpowiednia hasła w google i czytaj z wielu stron żeby zdobyć jak najwięcej informacji. Moim zdaniem wordpress daje większą możliwość kontaktu z klientami, ale to tylko moje zdanie (i mój osobisty wybór). Pomimo tego, że joomla ma więcej komponentów to wp też ma dużo pluginów, a dopisanie kolejnych to nie są jakieś wielkie pieniądze. Czasami warto zainwestować. Przy okazji google lubi dobrze zmodyfikowanego wordpressa. O tym też możesz poczytać w internecie ^
#8
Napisano 22 08 2012 - 15:41
Może powinieneś poczytać troche na ten temat, pozycjonowania, metod marketingu w Internecie itd., żeby wiedzieć czego nie robić, bo zepsucie sobie marki na samym starcie nie wróży najlepiej.
Opcją zawsze jest wynajęcie (przynajmniej na początek) jakiejś firmy pozycjonującej, bądź freelansera. Zobaczysz jak to działa i może sam będziesz móg działać.

Pozycjonowanie
Użytkownik Tomasz6688 edytował ten post 22 08 2012 - 16:54
Nie odkpuj tematów, zwracaj uwagę na daty tematów. Zamykam.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych