Skocz do zawartości


Zdjęcie

Cyfrowy Polsat i ich internet na próbę


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Abback

Abback

    Ojciec Dyrektor

  • 514 postów

Napisano 21 07 2011 - 14:43

Witam :tajemniczy_mietek: Chciałem się Was poradzić bowiem może jest ktoś na forum kto zna się na samym prawie jak i prawie konsumenta. Sprawa dotyczy nieszczęsnego Cyfrowego Polsatu jak i ich internetu na próbę. Bowiem wziąłem od nich w.w usługę i od tego czasu mam same problemy. Sprawa wygląda tak:

Ponad rok temu wziąłem internet na próbę od przedstawiciela Handlowego, zrezygnowałem z usługi po wcześniejszym kontakcie z biurem obsługi klienta po 5 dniach, wysłałem im potwierdzenie nadania paczki i pi tygodniu zadzwonili do mnie iż modem do nich nie dotarł, poszedłem na pocztę złożyć reklamację i tam mi powiedziano, że przesyłkę odebrał Pan ten i ten dnia tego i tego. Zadzwoniłem znów do biura i powiedziałem, że odebrała ta osoba chwile poczekałem i faktycznie okazało się iż została dostarczona bez problemu.

Po miesiącu dostałem fakturę za internet, zapłaciłem za dni które z niego korzystałem + aktywacja bodajże (nie stety tak wygląda ta próba 100 zł w plecy za 5 dni marnego internetu), po miesiącu znów przyszła faktura, dzwonie do BOK-u i powiedziano mi by nie płacić tej faktury bo sprawa zostanie niebawem rozstrzygnięta. Przez kolejne 3 miesiące nadal przychodziły faktury, aż 4 faktura przyszła z informacją do niezwłocznego spłacenia zadłużenia bo w przeciwnym razie informacja o zadłużeniu trafi do KRD (Krajowy Rejestr Długów), tutaj to się wkurzyłem delikatnie mówiąc, dzwonie do BOK-u, zapewniono mnie, że nic z tego tytułu nie będzie egzekwowane i że sprawa n dniach zostanie załatwiona, minęło znów parę miesięcy i przyszło mi rozwiązanie umowy ze strony C.P. wraz z kwotami niezapłaconych faktur + kara umowna za zerwanie umowy ok 1800 zł no i najlepsze. Iż jeśli w ciągu 7 dni nie zapłacę C.P skieruje przeciwko mnie sprawę do prokuratury w celu wyegzekwowania długu. Tak się wściekłem, że musiałem iść się napić.... Następnego dnia dzwonię wściekły do BOK-u i powiedziano mi iż sprawa jutro zostanie rozpatrzona i zostanę poinformowany pisemnie. Minęło 3 tygodnie zero odzewu ze strony C.P, nie będę już dzwonił do nich bo już straciłem na oczekiwanie na połączenie chyba ze 50 zł ;/


Proszę mi powiedzieć czy w tej sytuacji mogę skonsultować sprawę z Adwokatem i podać C.P. do sądu za w.w. sprawy ??? Chodzi mi głównie o to iż mam dość zastraszania i zapewnień z ich strony jak i również nie chciałbym by mi komornik zapukał do drzwi.

Naprawdę proszę o fachową pomoc w tej sprawie bo nie wiem co robić i czy w ogóle jest sens wytaczania im sprawy w sądzie chociażby z oskarżeniem o zniesławienie mojej osoby.

  • 0

#2 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5 036 postów

Napisano 21 07 2011 - 15:45

Spróbuj najpierw poprzez Urząd konsumencki się skontaktować - wiele spraw rozwiązują sądy polubowne. Czy przesyłkę wysyłałeś na adres siedziby firmy Cyfrowy Polsat czy do przedstawiciela handlowego - konkretnej osoby, adres niezwiązany z miejscem sprzedaży usług? Również kwestia rozmów telefonicznych i "zapewnień" jest tu niejasna - wiesz kto Ci tak odpowiedział, masz nagraną rozmowę? Generalnie takie sprawy załatwia się na papierze i to listem za potwierdzeniem i o odpowiedź również prosi się listownie. W wypadku braku odpowiedzi w ciągu 3 tygodni od daty jej wysłania jest automatycznie uznawane twoje roszczenie.

Chwilę temu się zastanawiałem nad ich ofertą, ale chyba nie warto się bawić skoro firma i jej pracownicy zachowują się w ten sposób.

Obawiam się, że nie jesteś sam ze swoim problemem, bo firma nagminnie łamie prawa klienta: wypowiedzi na gw

  • 0

#3 Abback

Abback

    Ojciec Dyrektor

  • 514 postów

Napisano 21 07 2011 - 16:27

Modem wysłałem na adres siedziby wraz z prośbą o rozwiązanie umowy w terminie tych dni próbnych bo tak mi powiedziano po wcześniejszym kontakcie z BOK-iem. Rozmowy osobiście nie nagrywałem lecz dzwoniąc tam jest informacja, że rozmowa jest nagrywana więc myślę iż jeżeliby zaistniała taka potrzeba to można byłoby dość do zapisu tej rozmowy. Rozumiem iż wszystko załatwia się na papierze lecz jako tako nie dostałem żadnego pisma z C.P iż moja prośba o rozwiązanie umowy w czasie próby jest przetwarzana czy tym podobne, a zamiast jakiejkolwiek informacji w mojej sprawie dostawałem tylko te faktury wraz z tym, że to Oni rozwiązują ze mną umowę (jakim cudem Oni skoro to ja zrezygnowałem).

Sporo osób narzeka na CP chociażby z racji tego, że mimo opłaconego wcześniej rachunku za TV odłączają i dopiero po telefonicznym kontakcie z BOK-iem włączają.... Po prostu CP za bardzo chce wszystko na raz wprowadzić i nie panuje nad tych chaosem.
  • 0

#4 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5 036 postów

Napisano 21 07 2011 - 22:32

Rozmowy są nagrywane dla ich wiadomości, a nie dla twojej. Może się okazać, że akurat tej rozmowy z konsultantem nigdy nie znajdą, albo będą chcieli wiedzieć kiedy się odbyła z dokładnością do jednej minuty. Kompetencje pracowników obsługujących klientów pod drugiej stronie słuchawki są tak niskie, że mogą Ci wmówić, że będziesz miał 100 megabitów Internet, gdy w rzeczywistości nawet 5 nie da się wskurać - cel zamówienie -> prowizja za klienta. W takich firmach przemiał telemarketerów jest ogromny, więc chęć szybkiego zarobku bardzo kusząca. Skontaktuj się ze swoim urzędem konsumenta, wiele miast ma takie siedziby.
  • 0

#5 uryna.net

uryna.net

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 22 07 2011 - 09:51

Według mapy cyfrowego polsatu to mają niezły zasięg mobilengo internetu.

Użytkownik Wujek Celdur edytował ten post 22 07 2011 - 10:01
Gościu jeszcze parę razy dasz link do strony i będzie ostrzeżenie.

  • 0

#6 server

server

    Zaawansowany użytkownik

  • 414 postów

Napisano 22 07 2011 - 10:02

Uryna.net a co ma to wspólnego ze sprawą? Abback, olej to. Uwierz mi, nic to nie da. Ile razy z banu dostaje list z informacją, że są mi dłużni 30zł;) Masakra.
  • 0

#7 Abback

Abback

    Ojciec Dyrektor

  • 514 postów

Napisano 22 07 2011 - 15:20

Na razie z niecierpliwością czekam jak się sprawa dalej potoczy, mam nadzieję iż już będzie cisza i nie będą mnie męczyć listami z zastraszaniami, że mnie po sądach będą ciągali hehe ;)


Ps. Ale w razie czego skontaktuje się z Urzędem Konsumenta może coś ciekawego się dowiem ;)

Użytkownik Abback edytował ten post 22 07 2011 - 15:21

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych