Sprawdź usługę "winmgmt" lub napraw WMI.
Z "fixlog" wynika, że usługa "winmgmt" jest OK.
Obawiam się, że uszkodzone jest WMI, a to już problem nie na moją głowę, naprawa przekracza moje umiejętności.
Daj jeszcze log z Farbar Service Scanner >http://download.bleepingcomputer.com/farbar/FSS.exe (do skanowania zaznacz wszystko).
Otwórz Notatnik i wklej w nim:
2017-01-17 09:52 - 2017-01-17 09:57 - 00000000 ____D c:\Program Files\żěŃą
2017-01-17 09:52 - 2017-01-17 09:52 - 00000000 ____D C:\Users\Ada\AppData\Roaming\Softlink
2017-01-17 09:51 - 2017-02-10 16:11 - 00000000 ____D C:\ProgramData\Microleaves
2017-01-17 09:48 - 2017-01-17 09:48 - 00000000 __SHD C:\Windows\system32\%APPDATA%
EmptyTemp:
>>Menu Notatnika >> Plik >>
>>Zapisz jako >>
Nazwa pliku: fixlist
Zapisz jako typ: Dokumenty tekstowe
Kodowanie: UTF-8
>>Zapisz
Plik umieść w folderze C:\Users\Ada\Desktop
Uruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW).
Mam też jakąś dziwną, chińską przeglądarke, jej logo to wiewiórka na pomarańczowym tle, ale nie mam zainstalowanej takiej przegladarki, nie moge tego usunac
Zrób nowe logi FRST
Przed skanem zaznacz "Addition.txt" oraz "Shortcut.txt"
.
.
Użytkownik ordynat edytował ten post 11 02 2017 - 19:33