Skocz do zawartości


Zdjęcie

Brak pozycji w OKIB430DN


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 arwo

arwo

    Nowy

  • 4 postów

Napisano 26 07 2011 - 12:57

Witam

Mam drukarke OKI B430DN, ktora nagle przestala drukowac. Chcialem wejsc w ustawienia sieciowe i tu pojawia sie problem gdyz w menu nie ma pozycji dotyczacej sieci.
Dzwonilem do serwisu OKI i tam powiedziano mi ze trzeba je przywrocic tylko w serwisie.
Moze mial ktos podobny problem i go rozwiazal bez wysylki urzadzenia na serwis

Pozdrawiam

  • 0

#2 Celdur

Celdur

    Republic of Gamers

  • 6 100 postów

Napisano 26 07 2011 - 13:07

Jeśli nie ma takich ustawień to ręcznie w domowych warunkach raczej niczego nie zrobisz.

Użytkownik Wujek Celdur edytował ten post 28 07 2011 - 10:22

  • 0

#3 Kantoro

Kantoro

    Zaawansowany użytkownik

  • 550 postów

Napisano 26 07 2011 - 15:02

Poszukaj na stronie oki bądz w Internecie programu do monitorowania pracy drukarki -> wydawca OkiData. Jest tam opcja zrobienia pełnego resetu.


Jeśli nie pomoże to =>

1. Turn machine on while pushing and holding the TWO up/down menu buttons at
same time.
2. Menu window will show "OKI USER"
3. Scroll to " Engine Dialog Mode" is indicated. Push Enter button.
4.Scroll down to "Reset engine".
5.Press Enter button.


Zamiast Reset engine wybierz maitenance.
  • 0

#4 arwo

arwo

    Nowy

  • 4 postów

Napisano 27 07 2011 - 07:49

niestety nie pomoglo

Użytkownik Wujek Celdur edytował ten post 27 07 2011 - 09:03

  • 0

#5 Kantoro

Kantoro

    Zaawansowany użytkownik

  • 550 postów

Napisano 27 07 2011 - 17:52

Próbowałeś obu sposobów?

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych