Brak pozycji w OKIB430DN
Rozpoczęty przez
arwo
, 26 07 2011 12:57
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26 07 2011 - 12:57
Witam
Mam drukarke OKI B430DN, ktora nagle przestala drukowac. Chcialem wejsc w ustawienia sieciowe i tu pojawia sie problem gdyz w menu nie ma pozycji dotyczacej sieci.
Dzwonilem do serwisu OKI i tam powiedziano mi ze trzeba je przywrocic tylko w serwisie.
Moze mial ktos podobny problem i go rozwiazal bez wysylki urzadzenia na serwis
Pozdrawiam
Mam drukarke OKI B430DN, ktora nagle przestala drukowac. Chcialem wejsc w ustawienia sieciowe i tu pojawia sie problem gdyz w menu nie ma pozycji dotyczacej sieci.
Dzwonilem do serwisu OKI i tam powiedziano mi ze trzeba je przywrocic tylko w serwisie.
Moze mial ktos podobny problem i go rozwiazal bez wysylki urzadzenia na serwis
Pozdrawiam
#2
Napisano 26 07 2011 - 13:07
Jeśli nie ma takich ustawień to ręcznie w domowych warunkach raczej niczego nie zrobisz.
Użytkownik Wujek Celdur edytował ten post 28 07 2011 - 10:22
#3
Napisano 26 07 2011 - 15:02
Poszukaj na stronie oki bądz w Internecie programu do monitorowania pracy drukarki -> wydawca OkiData. Jest tam opcja zrobienia pełnego resetu.
Jeśli nie pomoże to =>
Zamiast Reset engine wybierz maitenance.
Jeśli nie pomoże to =>
1. Turn machine on while pushing and holding the TWO up/down menu buttons at
same time.
2. Menu window will show "OKI USER"
3. Scroll to " Engine Dialog Mode" is indicated. Push Enter button.
4.Scroll down to "Reset engine".
5.Press Enter button.
Zamiast Reset engine wybierz maitenance.
#4
Napisano 27 07 2011 - 07:49
niestety nie pomoglo
Użytkownik Wujek Celdur edytował ten post 27 07 2011 - 09:03
#5
Napisano 27 07 2011 - 17:52
Próbowałeś obu sposobów?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych