Skocz do zawartości


Zdjęcie

Brak możliwości połączenia się z internetem po zainstalowaniu antywirusa.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gosia_S

Gosia_S

    Początkujący

  • 10 postów

Napisano 08 07 2013 - 20:21

Tak jak w temacie. Kupiłam antywirus Kaspersky 2013, po instalacji nie mogę połączyć się z internetem. może to nie przez antywirus? Nie wiem. Przed instalacją wszystko działało. Co mam zrobić?

  • 0

#2 pawel315

pawel315

    Uzależniony od forum

  • 1 553 postów

Napisano 08 07 2013 - 22:52

Jaki system ? Moim zdanie następuje konflikt zapory systemowej, z tą z Kaspresky'iego, wyłącz tą systemową i powiedz co sie dzieje.



  • 0

#3 Gosia_S

Gosia_S

    Początkujący

  • 10 postów

Napisano 09 07 2013 - 10:43

wyłączyłam możliwe zapory i dalej to samo.
  • 0

#4 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5 036 postów

Napisano 09 07 2013 - 18:02

Zaraz zaraz padło pytanie może nie przez antywirus - od tego jest opcja przywracania systemu(Start -> Wszystkie programy -> Przywracanie Systemu). Wybierz datę sprzed instalacji tego softu.

Jeśli problem zniknie to spróbuj zainstalować Kasperskiego online - nie z płyty, bo może wersję softu masz starą..


  • 0

#5 Gosia_S

Gosia_S

    Początkujący

  • 10 postów

Napisano 09 07 2013 - 19:34

mam wersję na 2 PC. Czy jeśli przywrócę system (a co za tym idzie usunę antywirusa) tak jakby "wykorzystam" jedną licencje a po ponownym zainstalowaniu na tym samym komputerze zacznę korzystać z drugiej?
  • 0

#6 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5 036 postów

Napisano 09 07 2013 - 19:59

No jak, powinien ten klucz licencyjny dalej działać. Przecież to nie jest przypisany do instalacji tylko do komputera.


  • 0

#7 w0jtek

w0jtek

    Obserwator

  • 6 postów

Napisano 10 07 2013 - 20:49

czy wcześniej miałaś zainstalowanego jakiegoś innego antywirusa?


  • 0

#8 Gosia_S

Gosia_S

    Początkujący

  • 10 postów

Napisano 11 07 2013 - 13:53

Tak, miałam. Ale to już nieważne, ponieważ z internetem nie mogłam się połączyć także na telefonie, laptopie i tablecie. Zadzwoniłam do dostawcy internetu. Nie wykrył błędów i poradził zrestartować router. Pomogło  :yes: Po prostu za dużo urządzeń działało jednocześnie przez Wi-Fi. Dzięki wszystkim za pomoc, wątek do zamknięcia. 



  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych