Brak możliwości połączenia się z internetem po zainstalowaniu antywirusa.
#1
Napisano 08 07 2013 - 20:21
#2
Napisano 08 07 2013 - 22:52
Jaki system ? Moim zdanie następuje konflikt zapory systemowej, z tą z Kaspresky'iego, wyłącz tą systemową i powiedz co sie dzieje.
#3
Napisano 09 07 2013 - 10:43
#4
Napisano 09 07 2013 - 18:02
Zaraz zaraz padło pytanie może nie przez antywirus - od tego jest opcja przywracania systemu(Start -> Wszystkie programy -> Przywracanie Systemu). Wybierz datę sprzed instalacji tego softu.
Jeśli problem zniknie to spróbuj zainstalować Kasperskiego online - nie z płyty, bo może wersję softu masz starą..
#5
Napisano 09 07 2013 - 19:34
#6
Napisano 09 07 2013 - 19:59
No jak, powinien ten klucz licencyjny dalej działać. Przecież to nie jest przypisany do instalacji tylko do komputera.
#7
Napisano 10 07 2013 - 20:49
czy wcześniej miałaś zainstalowanego jakiegoś innego antywirusa?
#8
Napisano 11 07 2013 - 13:53
Tak, miałam. Ale to już nieważne, ponieważ z internetem nie mogłam się połączyć także na telefonie, laptopie i tablecie. Zadzwoniłam do dostawcy internetu. Nie wykrył błędów i poradził zrestartować router. Pomogło Po prostu za dużo urządzeń działało jednocześnie przez Wi-Fi. Dzięki wszystkim za pomoc, wątek do zamknięcia.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych