Skocz do zawartości


Zdjęcie

Bardzo poważny problem z połączeniem internetowym.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Xage

Xage

    Obserwator

  • 5 postów

Napisano 02 05 2013 - 21:02

Witam.

Mój problem jak uważam leży gdzieś w dostarczanym do mnie połączeniu internetowym, jednak nie mam takiej pewności.

Nie mogę zaktualizować Kasperskiego - jak widać na screenie ściąganie zatrzymuje się na 44% i czasami resetuje się spowrotem do 0% i tak w kółko, jedynie "update size" się powiększa.

Nie mogę zaktualizować do końca gry League of Legends - ściąganie zatrzymuje się na momencie pokazanym na screenie, po jakimś czasie aktualnie wgrywany plik przeskakuje na inny jednak jak widać w logach które zamieściłem aż roi się tam od błędów.

Nie mogę zaktualizować również gry Neverwinter - ściąganie staje dokładnie na tym miejscu co na screenie - również dołączyłem log.

Myślałem że to kwestia czasu - jednak wczoraj zostawiłem komputer na 6 godzin i ani League of Legends ani Kasperski nie zaktualizowały się. Jedynie co w ciągu tych 6 godzin się stało to został pobrany torrentami setup owego Neverwintera.

Do tego wiele filmików na YouTube nie chce mi się włączyć, nie ma nawet ikonki bufforowania - po prostu filmik stoi na 0:00 i czasami kombinacja po jakościach odtwarzania (360p, 240p itd) pomaga choć nie zawsze, zdarzyły mi się filimki, których nie byłem w stanie otworzyć i koniec. Przy tym równie wielka ilość filmików chodzi zupełnie normalnie.



Wczoraj zrobiłem formata więc nie sugerujcie mi tego rozwiązania, zrobiłem go bo miałem dużo już syfu niepotrzebnego na dysku a myślałem, że może przy okazji te problemy znikną (bo występowały identycznie przed formatem już od jakiegoś czasu) jednak tak się nie stało.

Nie ważne czy internetu używam przez Router czy bezpośrednio przez kabel szerokopasmowy podpięty do kompa - problemy są identyczne. Próbowałem też na laptopie na którym mam Windows 7 (na PC mam XP) zaktualizować LoL'a i jest identyczny problem.


Wnioskując nad tym co napisałem wyżej, uważam, że to nie może być wina sprzętu. Próbowałem również użyć Chdsk na partycji na której mam te gry - nic to nie dało.



Prosiłbym bardzo o pomoc, to bardzo uciążliwe dla mnie usterki i tak naprawdę nie wiem jak temu przeciwdziałać.

Pozdrawiam.

 


Załączone pliki


  • 0

#2 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 03 05 2013 - 20:58

Nie ważne czy internetu używam przez Router czy bezpośrednio przez kabel szerokopasmowy podpięty do kompa - problemy są identyczne. Próbowałem też na laptopie na którym mam Windows 7 (na PC mam XP) zaktualizować LoL'a i jest identyczny problem.

 

A strony internetowe normalnie się wczytują? jeżeli tak to załóż nowy temat w dziale bezpieczeństwo, i podaj logi z OTL



  • 0

#3 Audiomagic

Audiomagic

    Początkujący

  • 12 postów

Napisano 04 05 2013 - 20:35

A czy nie jest to przypadkiem problem leżący po stronie operatora,dostawcy internetu? Nic o tym nie piszesz,a w dodatku nie wiemy nawet czy strony normalnie się wczytują. Podaj więcej szczegółów.


Użytkownik Audiomagic edytował ten post 04 05 2013 - 20:36

  • 0

#4 Xage

Xage

    Obserwator

  • 5 postów

Napisano 05 05 2013 - 15:43

Strony wczytują się normalnie, dlatego też napisałem zgodnie z poradą w dziale bezpieczeństwo.

A oto moja wypowiedź w założonym przeze mnie temacie w dziale bezpieczeństwo>logi odnośnie dostawcy:


"Firma która dostarcza mi internet jest pełna mądrali i zapewne poradzą mi zresetować router (zawsze to doradzają, jakby nikt na to nigdy nie wpadł)

Myślę, że zadzwonię - ale jak opisać im ten problem? Przecież nie powiem im że "Nie mogę spatchować lola/neverwintera/kasperskiego" . Jakiś pomysł jak do nich zagadać?

Ogólnie myślę o zmianie dostawcy bo zaczyna mnie to powoli denerwować."


  • 0

#5 3dWydruki

3dWydruki

    Początkujący

  • 15 postów

Napisano 09 05 2013 - 18:08

Najlepiej normalnie,po prostu opisz własnymi słowami po krótce co sie dzieje tak jak zrobiłeś to na forum zapewne każą Ci wykonać restart,uprzedzisz ich i powiesz,że juz wykonywałeś tą czynność.



  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych