Cholernie sie na tym sklepie zawiodlem.
Myslalem ze kupuje w sklepie w ktorym podejscie do klienta bedzie na "zachodnim" poziomie.
A tu nie dosc ze wiekszosc podzespolow dostepna tylko wirtualnie to jak juz sa to niewiadomo jak z ich gwarancja.
Obsluga niby mila ale no i tu ale bo zalezy na kogo sie trafi.
Generalnie wydajesz ponad 6 tysiecy a czujesz sie jakby byli niezadowoleni z tego ze oczekujesz wybranych podzespolow i ze zadajesz pytania majace dac pewnosc ze zakup bedzie udany.
Czy tak powinno byc w niby najlepszym sklepie komputerowym w Polsce ?
To juz pozostawiam Wam do oceny.
Ogolnie czuje sie jakby zrobiono mi łaske ze u nich kupilem a chyba powinno byc odwrotnie.
Pomijajac sprawy odczuc to gwarancja w komputroniku "podobno" wyglada tak.
Kupujac podzespol majacy gwarancje dluzsza niz 24 miesiace dostaje sie dodatkowo wydrukowana gwarancje komputronika na tyle ile wynosila gwarancja producenta.
Widzialem taka gwarancje wlasnie na przykladzie zasilacza Corsair.
Wyjatek stanowia podzespoly ktore na stronie komputronika maja info "w serwisie zewnetrznym"
Tych podzespolow nie obejmuje gwarancja komputronika i po uplywie 2 lat sklep moze nam odmowic pomocy w wyslaniu do serwisu.
Moze ale nie musi bo Panowie w sklepie twierdza ze zazwyczaj pomagaja w kontakcie z serwisem.
Jako ze w zapewnianie ustne nie wierze to na przyszlosc bede bral tylko podzespoly ktorych gwarancja producenta jest akceptowana i "powielana" przez komputronika.
W obecnym zestawie mam miec wszystkie podzespoly z gwarancja komputronika tak dluga jak okreslil producent danego podzespolu.
Wyjatek stanowilaby nagrywarka blu-ray pioneer ktora ma 2 lata "w serwisie zewnetrznym" ale to akurat nie ma znaczenia bo komputronik na caly zestaw daje i tak 2 lata gwarancji.
http://www.komputronik.pl/product/170721/Sprzet_komputerowy/Podzespoly/Pioneer_BLU_RAY_BDR_207DBK_SerialAta_bulk_black.html
Wydrukowalem sobie to
http://www.komputronik.pl/service/pl/index/page/warranty_conditions#
2. Komputronik S.A. udziela Klientowi gwarancji jakości na sprawne działanie towaru wyszczególnionego na dokumencie sprzedaży. Okres Gwarancji wskazany jest w tabeli specyfikacji gwarancji (wyrażony w postaci xx, gdzie xx to liczba miesięcy) oraz liczy się od daty zakupu sprzętu. Sprzęt posiadający Gwarancję Producenta i wyrażony w tabeli specyfikacji GPxx, nie podlega warunkom gwarancyjnym Komputronik S.A. i powinien być serwisowany wyłącznie w punktach serwisowych wskazanych przez Producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej Producenta dostarczonej wraz z towarem.
I faktycznie dostane tabele z wyszczegolniona gwarancja dla kazdego podzespolu.
ppp.JPG - Rozmiar oryginalny - Fotosik.plTo nie moj zestaw tylko przykladowy jaki dostalem jako wzor.
Użytkownik pio2009 edytował ten post 19 11 2012 - 14:59