Witam. Mój chłopak, który skończył studia informatyczne wybrał mi laptopa, który zakupiłam (miałam stary i wysłużony już sprzęt). Do starego komputera mam podłączony Internet przez kabel. W laptopie chciałam aby była to łączność bezprzewodowa, chłopak omyłkowo kupił przez Allegro router TP- Link 54 Wireless Ap Klient Router tL-WR543G, który jak okazało się działa, ale na przyłącze znowu przez kabel (?!), wkurzyłam się, ale on nie poddawał się i powiedział, że teraz trzeba tylko kupić tani router inny, że nic się nie stało i kupił TP-Link TL-WA500G (ja zapłaciłam razem 200 zł za oba- twierdził, że jakbym kupiła jeden ten właściwy zamiast dwóch to też kosztowałby prawie 200 zł,…), ale dobra już jak przysłali to podłączał cały dzień i nic nie podłączył, bo mówi, że jest to mega zagmatwany przypadek, że pytał się wszystkich kumpli i nikt nie wie co zrobić, że to jest przez to, że moim dostawcą Internetu jest Airmax i po trosze też to, że mam Windows 7. Bo ogólnie w laptopie jest wszystko okej- wykrywa to połączenie, ale jest brak dostępu do sieci, on włączył zabezpieczenia i niby wszystko ustawił- było nawet tak, że wykrywało 2 routery i masakra, nie wiem, czy on mnie ściemnia czy co, ale to już trwa ponad dwa tygodnie, mi się to już w nocy śni, jeśliby mi ktoś pomógł i sama bym podłączyła to wiedziałabym na pewno to co od dawna podejrzewam- że z niego informatyk jak „d**a”, ale w sumie też może mieć rację.

2 routery, brak połączenia-Czy w ogóle to można rozwiązać?.
Rozpoczęty przez
roksana_24
, 26 01 2010 18:56
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26 01 2010 - 18:56
#2
Napisano 26 01 2010 - 19:27
Hmmm nic z tego opisu nie rozumiem, ale myślę, że najlepszym miejscem na pomoc jest to miejsce: http://www.trzepak.pl/
#3
Napisano 26 01 2010 - 19:36
Hmmm nic z tego opisu nie rozumiem, ale myślę, że najlepszym miejscem na pomoc jest to miejsce: http://www.trzepak.pl/
Dzięki, że chociaż doczytałeś do końca

Dzięki- pogrzebię tam, może akurat znajdę info.
Pozdrawiam.
#4
Napisano 26 01 2010 - 20:28
proponuje zadzwonić do pomocy technicznej dostawcy internetu i tam uzyskać pomoc techniczną, na pewno znajdą rozwiązanie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych