Skocz do zawartości


Zdjęcie

wymiana dysków twardych


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 raku02

raku02

    Początkujący

  • 11 postów

Napisano 20 10 2011 - 22:40

Mam dwa dość stare dyski twarde (predkosc 7600rpm) chciałbym wymienić je na coś nowszego gdyż to prawdopodobnie one zamulają mi kompa planowałem taką roszadę (oczywiście te dwa idą do szuflady)
na system, antywirusa i przeglądarkę dysk SSD około 50 gb myślałem nad OCZ Agality 40 GB
a na resztę plików (gry, muzyka, filmy) VelociRaptor (10 000rpm)
wybór swój warunkuje szybkim uruchamianiem systemu a dostęp do potrzebnych danych również będzie dość dobry w stosunku cena/jakość
nad pojemnością raptora jeszcze się waham lecz w zamyśle miał być 300GB
nie znam się na dyskach więc proszę o jakieś propozycję lub uwagi

  • 0

#2 Abback

Abback

    Ojciec Dyrektor

  • 514 postów

Napisano 20 10 2011 - 23:02

Zapraszam do zapoznania się z polecanymi dyskami twardymi w tym temacie --->KLIK
Jeszcze przydało by się abyś podał ile na to wszystko chcesz przeznaczyć złociszy bo bez tego trudno cokolwiek doradzić :(

  • 0

#3 Ymo

Ymo

    Zaawansowany użytkownik

  • 401 postów

Napisano 21 10 2011 - 02:18

Kilka tygodni temu kupiłem kilka VR 300GB, nikt mi ich nie chciał kupić bo dużo tańszy WD Black 500GB ma zbliżoną a nawet identyczną wydajność, według WD wersja >300GB jest wydajniejsza ale coś mi się wydaje że to bujda. Na twoim miejscu wolał bym dużego WD Black które mają pojemności do 2TB.
OCZ na SSD to dobry wybór, tylko trochę mały jak na Windows 7 x64, bo po kilku programach dysk zniknie.

Użytkownik Ymo edytował ten post 21 10 2011 - 02:19

  • 0

#4 raku02

raku02

    Początkujący

  • 11 postów

Napisano 22 10 2011 - 18:12

w razie pytań mam płytę głowną MSI 770-G45