witam kolegów tylko nie bić jestem nowy,chodzi mi o to ze kiedy włączam komputer dochodzi do windowsa i sie resetóje i tak w kólko.pomocy!co to może być
windows xp.resetuje
Rozpoczęty przez
ps3store
, 12 03 2010 21:36
3 odpowiedzi w tym temacie
Napisano 12 03 2010 - 21:36
Napisano 12 03 2010 - 21:42
do biosa możesz wejść i załadować ustawienia default, użyć płyty z systemem i dać naprawę.
Napisano 12 03 2010 - 21:52
no tak ale ja nie jestem komputerowiec tylko mechanik samochodowy.jakies wskazowki poprosze.co z czym sie je bo nie kumam,najlepiej krok po kroku.dziekuje kolego i poprosze o cierpliwosc
w win cos kumam ale w biosie nigdy ne grzebalem ,bo nie mialem potrzeby.wiem ze sie go wlancza jakims f przy uruchamianiu kompa
w win cos kumam ale w biosie nigdy ne grzebalem ,bo nie mialem potrzeby.wiem ze sie go wlancza jakims f przy uruchamianiu kompa
Użytkownik ps3store edytował ten post 12 03 2010 - 21:50
Napisano 13 03 2010 - 01:21
Rozumiem że po włączeniu komputera, BIOS się uruchamia i jak ma odczytać/uruchomić system Windows to następuje reset?.
Czyli musisz uruchomić komputer, pokaże się pierwsza plansza BIOS-u, na dole masz opis klikasz na klawisz DELETE potem pokaże się napis w ang. abyś nacisnął ENTER klikniesz w ten klawisz i pokaże się BIOS. Wędrówka po BIOS-ie, klawisz Esc wyjście Enter wejście strzałki/kursor podświetlasz temat/menu, i tak najeżdżasz kursorem na menu/temat będzie taki podświetlony, klikasz na Enter i wchodzisz w temat/menu wyjście z tematu/menu kliknięcie na klawisz Esc.
Ale najlepiej żebyś poprosił jakiegoś kolegę by ci naocznie to pokazał.
tym bardziej że może, nastąpiło ci sypnięcie się systemu, lub jakaś inna zmiana w sektorze początkowym systemu na dysku i BIOS ma problem z dalszym odczytem kodu programu.